Varattu ja tapasin miehen jota en voi vastustaa
Joo eli elän parisuhteessa kahdekasatta vuotta, lapsikin on. Olen aina pitänyt itseäni tosi uskollisena ja ollutkin kaikki nämä vuodet.
En siis nyt kirjota tänne sen takia että kaipaisin moralisontia, tiedän kyllä.
Tapasin siis toisen miehen baarissa, hän istui nurkassa untuvatakki päällä ja minua katseli huppunsa alta. Jäi vaivaamaan tämä mies, ja hainkin hänet tanssimaan hitaita. Mentiin samalla taksilla omiin koteihin, epäröiden hän pyysi mun laittamaan nron omaan kännyynsä. Laitoin.
Tämä mies on itsekkin naimisissa ja hällä on lapsia.
Tämä tyyppi on siis semmoinen että vaikka en ole tavannut häntä kun muutaman kerran vuoden aikana niin hän vie mun jalat alta aivan kokonaan..vain olemalla paikallaan. Hän on vähän ehkä ujo ja semmoinen nallekarhumainen ja aika eleetön..olen aivan sulaa vahaa kun hän vilkaiseekin minua...ja voi luoja hän on komea.
Hän pitää yhteyttä minuun humalassa satunnaisesti, kysyy oluelle. Tosi harvoin kuitenkin, on kuitenkin ehdottanut joskus että pitäskö meillä tavata ihan tosissaan, mutta kuitenkin hän vaikenee taas pitkäksi aikaa.
Viikko sitten satuttiin baariin samaan aikaan ja juttuilla oltiin, kysyi että "oletko ihan oikeesti koko illan minun".
Kaikki tämä on niin hämmentävää koska olemme nähneet niin harvoin, minä olen tekstannut hälle itsestäni ja elämäntilanteesta tosi avoimesti. Hän sanoikin että lukee minua kuin avointa kirjaa.
Hän tuntuu tosi "omalta" tyypiltä ja juuri siltä että kukaan muu ei ikinä ole päässyt emotionaalisesti mua niin lähelle mitä hän...vaikka mitään fyysistä ei ole tapahtunut, nähty vain ja hänen on vain tarvinnut katsoa minua. Kun nään hänet niin tuntuu että olisin tuntenut hänet aina.
Mitä tämä on?? Kertokaa rakkaat kanssa sisaret!
Kommentit (24)
Etenkin huomioin tuon untuvatakin hupun alta katselemisen. Se jos mikä sykähdyttää kyllä ketä tahansa, joten ymmärrän sua täysin. 3
mies: sepä tässä onkin niin jännä että kun hällä ei tarvitse kun olla paikallaan ja katsoa mua..niin olen ihan sulaa...
sitä juuri kysynkin että mitä tämä on? :)
Jos yhtään rakastat itseäsi niin lopeta! Itse juuri toipumassa 5v sivusuhteesta toiseen varattuun ja kyllä tämä on ollut raastavaa ja itsetunnon syövää aikaa, vaikka ensimmäiset pari vuotta oli vain taivaissa liitelyä. Erokin (minun aloitteestani koska en jaksa enää tätä raastavaa elämää) on ollut tosi vaikea kun molemmilla on ollut niin paljon tunteita mukana ja oikeaa rakkautta :(
"ujo ja semmoinen nallekarhumainen ja aika eleetön"
Noilla spekseillä saan itse kävellä 99%:sti yksin kotiin baarista... t.mies