Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi 10 kk vauvan nukkumaan päiväunia?

Vierailija
12.08.2013 |

Lopetti noin kuukausi sitten eikä nuku millään. Aikaisemmin nukkui kahdet puolen tunnin päikkärit omassa sängyssään. Nyt ainoa keino saada nukkumaan, on ottaa viereen ja silitellä. Heti, jos lähden vierestä pois, vauva herää eikä enää nuku millään. Mulla ei vaan ole mahdollisuutta nukkua päikkäreitä vauvan vieressä, koska perheessä on muitakin lapsia ja kotityötkin täytyisi joskus tehdä, sillä pyöritän perheen arkea enimmäkseen yksin. Rattaissa ei malta nukkua - ei ole nukkunut niissä koskaan. Yöllä nukkuu myös huonosti ja vaatii silittelyä jatkuvasti. Alan olla aika väsynyt tähän :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroahdistuskausi menossa. eli äiti ei saisi kadota näköpiiristä ollenkaan.. Tuttua kuopuksen osalta.. Esikoinen nukkui kuin unelma 3 tuntia päikkäreitä ja yönsä heräämättä mutta nyt olen kohta 3 vuotta itse nukkunut huonosti tuon kuopuksen kanssa... Nyt hyvinä öinä herää vaan kerran omasta sängystä ja siirtyy mun kainaloon.. ei kai siihen auta kuin aika tai huudatus.. mä koin kauheen helpoksi päikkäriaikaan lähetä autolla johonkin niin että nukahti sinne..  Kun lapsi nukahtaa sun viereen, odota pari minuuttia ennenkuin nouset itse ylös jotta ehtii päästä siihen syvään uneen, peitto myttyyn itsesi paikalle niin että lapsesta tuntuu että olet edelleen siinä :) Jätä olkkariin taustamelua, telkkari yms. jotta ei ole liian hiljaista kun nukahtaa.. Tsemppiä.. tiedän mitä käyt läpi..

Vierailija
2/2 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne.meilläkin 10 kuinen ja sama homma päikkäreiden suhteen.äsken(kin) yritin että pienen itkun kanssa nukahtais omaan sänkyyn..mutta EI!huusi lopulta ja sääliksi kävi.otin kainaloon ja sinne nukahti(hetkessä).itse poistuin sängystä,nyt odotaan että herääkö 15 min sisällä vai nukkuisko sen 2-3 h.se on sellaista.huudatuksella me ei ainakaan saadan mitään aikaiseksi ..näin meillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan