Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tunteet selvästi väljähtyneet, millä parisuhde uuteen nousuun?

Vierailija
11.08.2013 |

Help siskot! Suhteen alkuaikoina mies oli niin umpirakastunut että melkein ahdisti. Sitten tuli vauva, ja sen mukanaan tuomat muutokset suhteessa. Mies on töissä toisella paikkakunnalla ja käy kotona n. joka toinen viikko.

Ennen tekstaria pukkas jatkuvasti: voi että mulla on ikävä, niin ja niin monta tuntia kun näen taas sinut, olet elämäni rakkaus, haluan vain lähellesi jne. Seksiä oli paljon ja se oli loistavaa. Mies oli tunteellinen ja totaallisen rakastunut.

Mutta nyt. Tekstareita tulee tyyliin kerran päivässä ja ne on tällaisia: ajattelin syödä pitsaa, kylläpä illalla satoikin kaatamalla, työkaverit juttelee autonkorjauksesta. Ei enää mitään henkilökohtaista eikä romanttista. Jos itse kirjoitan että mulla on ikävä, ei vastaa siihen mitään. Ennen chattailtiin fb:ssä harva se ilta, nykyään ei edes käy siellä enää. Kotiin tuleessaan haluaa vaan nukkua tai olla koneella. Ei sano mulle enää mitään romanttista tai kehu.

Vinkkejä, millä saisin suhteen uuteen nousuun?! Pukeudunko viettelevästi, hieron miehen jalkoja, kyhnäydyn väkisin kainaloon? Tosin todennäköisesti nauraisi jos jotain alusvaatevirityksiä laittaisin.. Juteltu ollaan juu, ei myönnä että mikään olisi vialla, ei vain kuulemma ehdi tai MUISTA edes laittaa tekstaria, ja iltaisin pitää nukkua kun väsyttää. Alkaa jo ahdistaa tää tilanne...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, jututin sitten eilen miestä. Ei tiiä mikä hällä on, ei tiiä mitä haluaa, ei oo kuulemma toista naista, ei tiiä rakastaako mua enää.. Sen sanoi suoraan ettei halua lähteä kahdestaan mun kanssa minnekään. Arki ahdistaa muttei osaa sanoa miten sitä pitäisi muuttaa. Väsyttää koko ajan. Miettii kuulemma itsekin miksi kohtelee mua huonosti, muttei "voi itselleen mitään". Ei kuitenkaan ehkä halua erota, kun on nuo lapsetkin......

Oon itkenyt koko yön silmät päästäni, mutta mitäpä se hyödyttää :( Katellaan nyt miten tää menee tästä jatkossa.. Ap

Vierailija
2/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä voit äitiysloman ajan olla miehen työpaikkakunnalla ja jättää sen Porvoon siksi aikaa? Eikö niitä lapsia ollutkaan vain yksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus. Tuollaista tilannetta onkin aika vaikea alkaa korjaamaan, jos toinen ei tiedä missä mättää eikä halua edes olla sun kanssa kahdestaan.

Sulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin jutella miehen kanssa, jos hän siihen suostuu ja odottaa mitä mies päättää. Tuskin rakkaus kokonaan on loppunut, kun ei kuitenkaan halua erota. Harvemmin ne lapset meinaan eroa estävät, jos rakkautta ei enää oikeasti ole.

Vierailija
4/24 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi yhteinen lapsi, lisäksi perheeseen kuuluu mun poika, joka aloitti nyt toisen luokan. Eipä tästä omistusasunnosta niin vaan lähdetä miehen mukaan pienelle paikkakunnalle, jossa asuu kimppakämpässä työkaverinsa kanssa. 

Noh, katsellaan. Pitää tänään jutella paremmin kunhan ehditään. ap

Vierailija
5/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä potkaisisin pihalle, jos ei edes viesteihin viitsi vastata.

Vierailija
6/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi tyttö jonka ajatusmaailmassa parisuhde on pilalla kun mies ei laita kymmenen tekstaria päivässä siitä kuinka hän ikävöi. Tervetuloa arkitodellisuuteen.

Vierailija
7/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö vääntää mukula siinä alkuhuumassa. Todennäköisesti mies lähtee jossain vaiheessa hakemaan tuollaista huumaa jostain muualta.

Vierailija
8/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi ei kuulosta siltä, että jokin olisi pielessä. se on vain arki astunut teidänkin suhteeseenne. meillä kans muuttuivat suloiset ja romanttiset tekstarit lopulta "mitä syödään" viesteiksi - elimme siis etäsuhteessa pari vuotta.

kannattaa ehdottomasti järjestää teille jotain romanttista yhteistä puuhaa siiheksi, kun hän seuraavan kerran tulee kotiin, mutta ei siltä kuitenkaan kannata odottaa sitä, että mies yhtäkkiä muuttuisi taas takaisin prinssi uljaaksi. =)

Vierailija
9/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläs toinen nainen

Vierailija
10/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 10:35"]

Pitikö vääntää mukula siinä alkuhuumassa. Todennäköisesti mies lähtee jossain vaiheessa hakemaan tuollaista huumaa jostain muualta.

[/quote]

Sitäpä se minäkin pelkään. Siis että lähtee muualle. Itse olen kyllä ollut naimisissakin aiemmin, ja tiedän varsin hyvin mitä se on, kun parisuhde arkipäiväistyy. Kaipaan vaan edes sitä pientä romantiikan kipinää ja tunnetta, että kyllä tuo ukko musta vielä välittää. Ja tuohon tekstariviesteilyyn ei ollut pointtina se, että pitäisi laittaa kymmenen "mulla on ikävä sua"-viestiä, vaan viestejen "sävyn" yhtäkkinen muuttuminen. Noh, kait se on tavallista pitkässä parisuhteessa.

Ja tuota "alkuhuumaa" oli kestänyt jo kolme vuotta kun me siinä sitten päätettiin mukula vääntää :) Pitääpä alkaa miettiä mitä se romanttinen puuha voisi olla, se vaan on vähän vaikeaa kun ukko illalla kääntää kylkeään ja aloittaa kuorsauksen.

Tämä muutos hänen käyttäytymisessään tapahtui siis hetkessä, varmaan alle kuukaudessa. Tulee mieleen että onkohan sillä joku hoito siellä työpaikkakunnalla, ja vaimo on enää se pakollinen paha. Aargh sentään.

t. Ap

Vierailija
11/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 10:35"]

[/quote]

Sitäpä se minäkin pelkään. Siis että lähtee muualle. Itse olen kyllä ollut naimisissakin aiemmin, ja tiedän varsin hyvin mitä se on, kun parisuhde arkipäiväistyy. Kaipaan vaan edes sitä pientä romantiikan kipinää ja tunnetta, että kyllä tuo ukko musta vielä välittää. Ja tuohon tekstariviesteilyyn ei ollut pointtina se, että pitäisi laittaa kymmenen "mulla on ikävä sua"-viestiä, vaan viestejen "sävyn" yhtäkkinen muuttuminen. Noh, kait se on tavallista pitkässä parisuhteessa.

Ja tuota "alkuhuumaa" oli kestänyt jo kolme vuotta kun me siinä sitten päätettiin mukula vääntää :) Pitääpä alkaa miettiä mitä se romanttinen puuha voisi olla, se vaan on vähän vaikeaa kun ukko illalla kääntää kylkeään ja aloittaa kuorsauksen.

Tämä muutos hänen käyttäytymisessään tapahtui siis hetkessä, varmaan alle kuukaudessa. Tulee mieleen että onkohan sillä joku hoito siellä työpaikkakunnalla, ja vaimo on enää se pakollinen paha. Aargh sentään.

t. Ap

[/quote]

jos oikeasti muutos oli noin nopea, niinveikkaan kyllä sitä toista naista.

Vierailija
12/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti sentään. Ukko tulee tänään kotiin ja tenttaan siltä kyllä tuosta toisesta naisesta.. :( Olenhan minä sitä kysynytkin, mutta pontevasti kieltää, suutahtaa oikein. Kerran nakkas mulle kännykkänsä oikein vihaisesti, että saisin ratsata puhelut ja tekstiviestit. Eipä tässä enää paljon huvita äijää vietellä ja pukeutua seksikkäästi jos sillä onkin joku toinen mielessä :( t. ap

Vierailija
13/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ihan luontaisesti menee romanttiset vaiheet parisuhteessa aaltoillen. En usko, että taustalla on muuta, kuin väsymystä. Olisiko teillä mahdollisuutta lähteä ihan kahdestaan vaikka lomalle, niin muistuisi mieleen minkälaista se parisuhde oli silloin alkuaikoina?

Vierailija
14/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein ole mahdollisuutta kahdestaan lomailla, kun vauva on vasta puolivuotias. Ehdotin kerran että lähdettäisiin (vaikka syksymmällä) meidän suvun mökille kahdestaan, mies vain hymähti että joo, katsellaan. Ei varsinaisesti innostunut asiasta.

(Mulla on aina vähän huvittanut nää av-raadin diagnoosit toisesta naisesta, kun joku kirjoittaa että mies toi torilta siikaa kun piti tuoda kuhaa. Siis että joka asiaan tarjotaan ratkaisuksi toista naista. Eipä huvita enää ei, nyt alan pelätä että on omalle kohdalle nasahtanut. Selittäis niin monta asiaa.) t. ap

Vierailija
15/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sanoit että nukkuu tai on tietokoneella? Miksi hän jaksaa olla tietokoneella mutta ei sinun kanssa? aika minkä hän viettää koneella on sinulta ja perheeltä pois.

Vierailija
16/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että tenttaaminetoisestakin naisesta ei ainakaan auta. Kohtele miestäsi hellemmin, viettele, pidä seksikkäitä vaatteita ja huomioi häntä. Ei aina tarvitse olla jotain pahasti pielessä. Miehelläs voi olla vain tuollainen kausi. Parisuhde vaatii töitä toimiakseen. 

Vierailija
17/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on tänä päivänä tosi yleistä eikä se todellakaan ole poissuljettu mahdollisuus.

Vierailija
18/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneelta pitää kuulemma lukea työsähköpostit. Monta kertaa päivässä. Välillä myös näyttää pelailevan jotain peliä. Aamullakin hipsii kahvikupin kanssa koneelle ensitöikseen. 

Olen yrittänyt tyypilliseen tapaan miettiä, onko vika minussa? Siis että nalkutanko, olenko tylsä, epäkiinnostava. Olenko muuttunut äkäisemmäksi (kiitos pikkuisen yöheräämisten), erilaiseksi? Mutta omasta mielestäni en. Mieskin on sanonut että ihan sama ihminen olen kuin aina ennenkin. On myös sanonut että tykkää siitä, kuinka pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolen. (En kyllä mitenkään kummemmin, harvoin jaksan esim. vapaapäivinä meikata, mutta lenkkeilen ja jumppaan.) 

Ehkä kuitenkin otan nämä asiat puheeksi kun mies tulee kotiin, jospa sillä pientä selvyyttä saisi. Ahdistaa vain yksinään yrittää tehdä töitä parisuhteen eteen, kun toisella selvästi kiinnostaa kuin kilo kakkaa :( t.ap

Vierailija
19/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää voi ns. kotisohvaltakin, tiedän mistä puhun. Mieheni kielsi ensin kaiken mutta kun totuus tuli ilmi se oli karua kuultavaa.

Vierailija
20/24 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kotona vain joka toinen viikko? Mikä sinut sitoo asuinpaikkakunnalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi