Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodit :'(

Vierailija
11.08.2013 |

Olin tutustumassa päiväkodissa ja tuli kyllä paha mieli. Oikeesti menkää vanhemmat ite sinne pariks päivks lapsen kanssa tutustumaan, niin näette millaista siellä on. Ihan äärettömän stressaavaa kelle tahansa. Kuka aikuinen suostuisi viettämään päivänsä sillä tavalla? (paitsi ne hoitajat, heh) Hirvee meteli ja väkivaltaista käyttäytymistä. Ja kyllä harvassa ovat ne päiväkodit joissa näin ei ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tutustumassa siis kuinka monessa päiväkodissa, kun noin kirjoitat?

Vierailija
2/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä vuosia sitten muutamissa, mutta nyt yhdessä. Jokaisella on mahdollisuus varmasti ottaa selvää onko omassa päiväkodissa noin, miksi ei näkisi sitä pientä vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa käynyt melko monessa päiväkodissa ja yhdyn tuohon aloittajaan. Toisekseen, meinasin oksentaa joka kerta, kun joku lapsi toi lähelleni käsiään esitelläkseen jotai ja kädet haisivat todella pahalle. Muistetaankohan käsihygienia siellä kuinka tarkkaan oikeasti, vaikka niin sanotaankin. Ei ihme jos madot kiertää! En veisi lastani päiväkotiin, jos ei olisi ihan pakko, ja pakkohan ei ole kuin kuolla!

Vierailija
4/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan sille sun lapsiraukalle joka joutuu tuollaisen äidin kanssa lapsuutensa viettämään saamatta vaikutteita järkeviltä aikuisilta.

Vierailija
5/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kertoa, että meidän lapsen päiväkodissa ei tuommosta ole. Ääntähän lapsista tietysti lähtee, mutta ei siellä mikään älytön mekkala ole. Kukaan ei kiusaa toisia, jos joku joskus on yrittänyt, hoitajat ovat heti puuttuneet asiaan. Vanhemmille aina päiivän jälkeen kerrotaan, miten päivä on mennyt, ja tietysti kerrotaan myös ongelmista. Hoitajat ovat ammattilaisia, ja heiltä olen saanut vastauksia ja vinkkejä moniin ongelmiin, kun olen vaan kysynyt. Mielelläni olen lapseni tuonne vienyt, ja poika jo itsekin oottaa että huomenna taas loman jälkeen saa mennä :)

Vierailija
6/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut vaikutelma, että päiväkoteja on erinlaisia. Minua ei kyllä jotkut likaiset kädet hetkauta, mutta se kyllä jos siellä saa kiusata.

Vierailija
7/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapseni päiväkodissa (yksityinen) tutustumassa pari kertaa etukäteen, sekä vietin siellä ensimmäiset päivät lapseni tukena. Tunnelma oli hiljainen, rauhallinen ja miellyttävä. Eniten ääntä lähti siitä kun hoitajat lauloivat lapsille ja leikittivät heitä.

Vierailija
8/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4v ainankin viihtyy päiväkodissa. Kyseessä vuoropäiväkoti ja lapsia vaihtelevasti, eli välillä paljon ja välillä hyvinkin rauhallista. Käsipesuille mennään aina ennen ruokaa ja ulkonta tullessa.

Tiedän tämän kun useasti olen nähnyt lasta hakiessa tai viedessä kun lapsia ohjataan käsipesuille.

Itsekkin olen joskus ollut päiväkodissa töissä. Ja ei siellä mikään älytön meteli ollut, vaikka toki lapsista ääntä lähtee. Usein ryhmää jaetaankin niin, ettei kaikki lapset ole samassa tilassa samaan aikaan. Ja käsihygieniasta huolehdittiin kyllä hyvin.

Vierailija
9/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni lapseni oli hyvässä päiväkodissa. Silti päiväkoti oli stressaava lapselle. 

Vierailija
10/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tutustumassa päivän neljässä eri päiväkodissa eikä missään ole ollut tuollaista. Hyvillä mielin olen lapseni niihin jättänyt.

Vierailija
11/11 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käynyt tutustumassa yhteen päiväkotiin, et voi sen perusteella tehdä mitään yleispäteviä päätelmiä kaikkien päiväkotien tilanteesta. Omat lapseni ovat olleet kahdessa päiväkodissa, kumpaankin päiväkotiin tutustuin hyvin ja olin siellä useana päivänä lapsen mukana. Kumpikaan ei ollut huono paikka lapsille enkä nähnyt juuri yhtään väkivaltaista käytöstä, sellaista pienten taaperoiden vähäistä keskenään tönimistä vain. Siihenkin puututtiin kyllä heti. Jos et ole tyytyväinen päiväkotiinne, laita heti paperit vaihtoa varten jonoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi