Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettaja ei usko

12 v mietiskelijä
12.08.2020 |

Hei
olen 12 v tyttö joka meni juuri 6 luokalle yläasteelle ja saattoi tehdä joko ison virheen tai sitten mahtavan asian joka saattaa toteuttaa kaikkien meijän luokkalaisten paitsi sen yhen toiveen.

Minun luokallani on ollut nyt yli 5 vuotta tyyppi jolla on adhd ja selvästi "kiusaa" muita.
Adhd ei mielestäni ole syy miksi hän näin käyttäytyy!
En nyt kerro niitä KAIKKIA juttuja mitä hän on tehny mutta riittääkö jos... hän halasi mua vaikka sanoin ei ja lähdin melkein ihan pakoon. Kuristi mua ja mun kaverii 2lk ja sitä samaa kaverii on kosketellu ja haukkunu läskisk!
Ja mun kaverit ei uskalla kertoa siitä koska= ei haluu et ope tai hän... suuttuu, Ei halua tästä niin "isoa" juttua, plää plää ymmärrän.
No.. mä sain kuulla että opet ei uskonu äitiäni kun hän sanoi että ne mun kaverit on henkilö kohtasesti jopa mun äitille kertonu et he pelkää sitä tyyppiä. ( hähäö ne luottaa mun äitii enemmänku opee )
Ja mä vihasena päätin heti ekana päivänä valittaa hänestä/(kutsutaan sitä vaikka jompiksi ) ja kertoa että mun kaverit pelkää sitä ( näytin kuvakaapaukset hänelle missä he kertoo tarkemmin niistä peloista (sain luvan ottaa kaikkine kuvakaapaukset ja peitin nimet!)
Ja... opettaja "suuttu" mulle ja kysy: miltä susta tuntuis jos jotkuu kyselsi muilta et VIHAATKO ... (minua ) vaikka käytin sanaa pelko.. ja no vastasin tietty että:no jos mä yhtä tyhmästi käyttäytyisin nii en.. en nii paljo suuttuis vaa häpeäisin itseäni!?
Ja no parin minuutin keskustelun ja parin litran mun viha kyyneleiden jälkee... mä vi#tu pääsin kuraattorin puheille? Ope ei varmaa jaksanu mua yhtee nii lähetti mut muualle.
No se IHANIN KURAATTORI MITÄ VOI OLLA ( sil on kivasti hiukset ) ymmärsi mua ja sano että asialle pitää tehä jotain. Toivon että hön ees oikeesti tarkotti sitä toisinku KAIKKI MUUT OPET/KURAATORIT joille oon puhunu! Paitsi jos ne opet oli mun tuttuja... ne on ainamun puolella.. 😁.
Ja ... mä en tiiä oliko toi mun opelle puhuminen virhe vai uusi mahollisuus.

Tietona mun elämä on ollu rankaa ja monen vuoden masennus testi googletusten jälkeen mulla olisi:" 2 tason? Masennus" = lievä mutta silti masennus. Ja yksi tekijöistä on ollu se Jomppi.
Mä en enäö jaksa.. oon yksinäinen mun kaverit ei oo kunnola mun kavereita.. yks sano loukkaavia asioita lesboista ja näistä vaikka tietäö minun olevan les..
En tiiä onkotaa kyssäri vai vaa valitus.

Keksin kyssärit. Miten saada ope uskomaan. Kuinka saada Jomppi/kiusaaja pois luokalta. Pitäisikö olla pelkuri ja ite vaihtaa luokkaa. Onko sipsit parempii ku suklaat. Voiko olla masennus mutta osata nauraa ja olla välillä iloinen. Löydänkö ketää vaa sentakii et oon lesbo ( ehkä aikuisena joo mut nuorena/15v?). Miten saaha kaverit pois pelosta. Ja viimeinen mutta ei vähäisin..... . .. . . . . . . . .
Minkä ikäsenä voi harrastaa "muhinointia" sillä... ei vaineskaa 😆 siis... no tohoni voi vastata mutta nii kysymys.. voiko elämästä tulla vielä oikeesti kivaa vaikka koko "alku elämä" on ollu täyttä kanan palleroa. Mä oon alkan peittää mun pelon/surun/vihan syömällä epäterveelisesti ja nauramaa väkisin ja kertol vitsejä..

Kiitos jos luit loppuu ja vastaat.. ois kiva.
Heipparallaa nähädään parralailaa.

Tää ei varmaa liity mitenkää vauva.fi:n yleisimpii kysymyksii mut.. älä ala väittelee mä oon jo väitelly tänää tarpeeks.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla