Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua hiuksia lähtee sairaan paljon ja silmänaluset tummat, voiko joutua laihtumisesta

Vierailija
12.08.2020 |

Niitä oikeasti irtoaa paljon. En keksi muuta selitystä kuin laihtuminen? Anemiaa ei ole. Sitä epäilin ensimmäisenä. Silmänaluset myös erittäin tummat, ulos en kehtaa mennä ilman että oon piilottanut ne. Oli järkyttävää kun kaverini sanoi että jos ei tuntisi minua niin luulisi että käytän jotain aineita. Miten saan hiukset parempaan kuntoon ja miten ihmeessä saan tummat silmänaluset häipymään muulla kuin meikillä? Vitamiineja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihtuminen sinänsä vaikuta, mutta kun ravinnon määrä vähenee, usein myös ravintoaineiden määrä vähenee ja tulee herkemmin puutostiloja. Molemmat oireet viittaavat alhaisiin rauta-arvoihin. Onko hemoglobiinin lisäksi katsottu ferritiini?

Vierailija
2/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herää kysymys, onko laihtumisessaai jotain liiallista? Liian nopeaan? Liian paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt huonoa ruokaa, siitä se johtuu.

Vierailija
4/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laihtuminen sinänsä vaikuta, mutta kun ravinnon määrä vähenee, usein myös ravintoaineiden määrä vähenee ja tulee herkemmin puutostiloja. Molemmat oireet viittaavat alhaisiin rauta-arvoihin. Onko hemoglobiinin lisäksi katsottu ferritiini?

On katsottu ja ei vikaa. Pitääkö pelätä nyt sitten jotain vakavampaa sairautta 😱

Vierailija
5/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja herää kysymys, onko laihtumisessaai jotain liiallista? Liian nopeaan? Liian paljon?

Oon normaalipainon sisällä laihduttanut puolessa vuodessa 8kg eli ei edes mikään nopea tahti.

Vierailija
6/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On katsottu ja ei vikaa. Pitääkö pelätä nyt sitten jotain vakavampaa sairautta 😱

Tuskin, joku muu puutos se luultavammin on.

Vierailija
7/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi varata aika kokeneelle lääkärille, syitä tuohon voi olla monia

mistä tiedät hemoglobiinin, onko viime aikoina otettu verikoe?

Vierailija
8/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parempi varata aika kokeneelle lääkärille, syitä tuohon voi olla monia

mistä tiedät hemoglobiinin, onko viime aikoina otettu verikoe?

Oon käynyt lääkärissä koska epäilin anemiaa ensimmäisenä.

Vierailija
9/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä? Oletko yli 40v?

Lähestyvät vaihdevuodet vie naisilta hiukset.

Vierailija
10/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Oletko yli 40v?

Lähestyvät vaihdevuodet vie naisilta hiukset.

Ikää 24v

Vierailija
11/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä se todettiin ettei anemiaa ole? Otettiinko hemoglobiini ja ferritiini vai pelkkä hemoglobiini?

Vierailija
12/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä se todettiin ettei anemiaa ole? Otettiinko hemoglobiini ja ferritiini vai pelkkä hemoglobiini?

Oon vastannut siihen jo ylempänä.

Vierailija
13/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rasva lähtee kasvoista, niin monen silmänaluset painuvat kuopalle ja niiden tummuus korostuu.

Nimim. toinen "narkki"

Vierailija
14/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhanen katsottu? Minulla on tasan samat oireet, taustalla anemia, alhainen b12-vitamiini sekä kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
15/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapamato

Vierailija
16/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kilpirauhanen katsottu? Minulla on tasan samat oireet, taustalla anemia, alhainen b12-vitamiini sekä kilpirauhasen vajaatoiminta.

Sitä ei oo katsottu. Pitää varmaankim varailla aikaa lääkäriin.

Vierailija
17/17 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei vaikuta? Ootko kuullut vaikkapa anoreksiasta?