Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virolaiset ja suomalaiset naiset

Vierailija
10.08.2013 |

Kävinpäs Virossa kesälomareissulla ja oli mielenkiintoista nähdä omin silmin, miten virolaisten naisten ulkonäkö poikkeaa suomalaisista, aiheesta kun löytyy vaikka minkälaista kouhkausta netissä.

Kasvoiltaan en sanoisi virolaisia suomalaisia kauniimmiksi. Mutta KESKIMÄÄRIN naisellisempia virolaiset ovat, enkä puhu nyt mistään roiskeläppähameista tai metrin pituisista kynsistä. Ehei! Keskimäärän virolaiset ovat melko luonnollisia ja raikkaalla tavalla tyttömäisiä/naisellisia. Luonnollisia, värjäämättömän näköisiä hiuksia näkee paljon enemmän kuin Suomessa. Lyhyitä miesmäisiä hiuksia puolestaan vähän. Virolaiset naiset myös pitävät paremmin huolta painostaan, eikä sellaisia suomalaistyyppisiä "karjuja" (harteikas, tynnyrimäinen vatsa ja rinnat, tikkujalat, "räväkkä" shokkivärjätty miestentukka...)näe juuri missään. 

Tottakai myös Virossa on pulleita naisia ja joissakin vanhemmissa sellaisia "lyhyt tukka ja kotimekko" -tyylisiä, etenkin venäläisissä ;)

Suomalaisten naisten ronski miesmäisyys tai vastaavasti sukupuolettomuus pisti kuitenkin silmään :O

Suomalaisista saisi kuitenkin kauniimpia ihan yksinkertaisin keinoin, kun vain viitsisi.

Tähän ei tarvitse sitten kommentoida kuinka suomalainen nainen on itsenäinen eikä tarvitse miesten ihailua yms. sontaa ;) JA tämä kirjoitus ei koske teitenkään LÄHESKÄÄN KAIKKIA suomalaisia, mutta suurta joukkoa kuitenkin.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ole tuollaisia avauksia ennen luettukaan. Kiva nähdä täälläkin jotakin uutta ja omaperäistä.

Vierailija
2/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä aiheet muutenkin olla sitä yhtä ja samaa vuodesta toiseen, joten hyvin mahtuu mukaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, miksi meidän pitäisi olla kauniimpia? Mitä hyötyä siitä on konkreettisesti tässä elämässä? Ja ei, vastaus "sillä saa miehiä" ei kelpaa. 

Vierailija
4/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin asiallinen ja kärjistämätön kommentti tästä aiheesta. Olen täsmälleen samaa mieltä ap:n kanssa! Ja olen itse hyvää vauhtia menossa tuohon miesmäiseen tynnyrimaha-suuntaan.. :)

Vierailija
5/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen elämäntehtävä ei ole miellyttää kaiken maailman äijänrökäleiden silmää.

Vierailija
6/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:22"]

Ihan oikeasti, miksi meidän pitäisi olla kauniimpia? Mitä hyötyä siitä on konkreettisesti tässä elämässä? Ja ei, vastaus "sillä saa miehiä" ei kelpaa. 

[/quote]

No sanottiinko tuossa että pitäisi? Vertaillahan saa, kunhan tekee sen asiallisesti ja totuudenmukaisesti.

Vierailija
7/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi nut kuitenkin, että jokainen haluaisi olla edukseen eikä näyttää mahdollisimman rumalta? 

Vierailija
8/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt sitä, että ovatko nämä Virossa asuvat virottaret jotain eri rotua kuin Suomessa asuvat tai matkailevat maannaisensa, sillä he todella harvoin ovat näitä upeita ja hyväkroppaisia ylistettyjä kaunottaria vaan enemmänkin tyyppiä "yh Keravalta"?

Vierailija
9/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne Keravan virottaret suomalaistuvat pikkuhiljaa. Sitä kutsutaan assimiloitumiseksi ;)

Vierailija
10/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:28"]

Olen aina ihmetellyt sitä, että ovatko nämä Virossa asuvat virottaret jotain eri rotua kuin Suomessa asuvat tai matkailevat maannaisensa, sillä he todella harvoin ovat näitä upeita ja hyväkroppaisia ylistettyjä kaunottaria vaan enemmänkin tyyppiä "yh Keravalta"?

[/quote]

Samaa olen miettinyt. 

Olen viettänyt paljon aikaa Virossa ja tunnen kymmeniä virolaisia, sekä miehiä että naisia (äitipuoleni on virolainen, joten sitä kautta tullut maa ja ihmiset tutuiksi).

Ei siellä sen useammin ole tullut mitään kaunottaria vastaan, yhtä usein ja paljon kuin Suomessakin. Tietenkin jos Viron reissuilla käy ns. trendipaikoissa, lienee selvää että siellä on keskimäärin enemmän kauniita ja hyväkroppaisia naisia kuin esim. jossakin syrjemmässä paikassa.

Vierailija
11/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:30"]

Kai ne Keravan virottaret suomalaistuvat pikkuhiljaa. Sitä kutsutaan assimiloitumiseksi ;)

[/quote]Mä en puhunut mitään asumisesta Keravalla. Ilmeisesti se muodonmuutos hyväkroppaisesta ja naisellisesti pukeutuvasta kilometrisäärestä tanakaksi farkkulinjan maatiaiseksi (ja takaisin) tapahtuu siis lauttamatkan aikana. Pitää varmaan itsekin kokeilla tota ihmettä.

Vierailija
12/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:26"]

Luulisi nut kuitenkin, että jokainen haluaisi olla edukseen eikä näyttää mahdollisimman rumalta? 

[/quote]

Juurikin näin. Haluaako joku tosissaan olla tynnyrimahainen kananpersetukkainen ("räväkästi värjätty" toki) androgyyni vai ajautuuko siihen vain kun sidukka ja makkara maistuvat ja ei jaksa urheilla tai "kun sellainen helppo wash and go -tyyli on vaan niin paljon helpompaa". Feministit ("ei mun tehtävä ole ketään miellyttää") sitten vielä erikseen.

Mun oma vaimokkeeni on eteläisestä Euroopasta ja hänen mukaansa hän haluaa näyttää hyvältä ja huollitellulta, koska hänestä tuntuu itsestään hyvältä kun kokee olevansa kaunis tai edes "ok". Ei häntä niinkään kiinnosta se, että mitä muuta ajattelevat asiasta vaan mitä hän itse ajattelee. Ja hän pukeutuu minun silmiini tyylikkäästi, meikkaa hienovaraisesti, käy kampaajalla kerran kuukaudessa jne. Niin ja hänellä on kaksi yliopistotutkintoa, eikä todellakaan ole mikään kotirouva.

Vierailija
13/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikon toisella puolella virolaiset ja venäläiset miehet, jotka eivät ole minkään näköisiä! :D

Vierailija
14/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 13:26"]

[/quote]

Juurikin näin. Haluaako joku tosissaan olla tynnyrimahainen kananpersetukkainen ("räväkästi värjätty" toki) androgyyni vai ajautuuko siihen vain kun sidukka ja makkara maistuvat ja ei jaksa urheilla tai "kun sellainen helppo wash and go -tyyli on vaan niin paljon helpompaa". Feministit ("ei mun tehtävä ole ketään miellyttää") sitten vielä erikseen.

Mun oma vaimokkeeni on eteläisestä Euroopasta ja hänen mukaansa hän haluaa näyttää hyvältä ja huollitellulta, koska hänestä tuntuu itsestään hyvältä kun kokee olevansa kaunis tai edes "ok". Ei häntä niinkään kiinnosta se, että mitä muuta ajattelevat asiasta vaan mitä hän itse ajattelee. Ja hän pukeutuu minun silmiini tyylikkäästi, meikkaa hienovaraisesti, käy kampaajalla kerran kuukaudessa jne. Niin ja hänellä on kaksi yliopistotutkintoa, eikä todellakaan ole mikään kotirouva.

[/quote]

Minä haluan.

Mulla menee mukavuus ja laiskuus kauniin ulkönäön ohi ihan heittämällä. Tosin kananpersetukkaa en ottaisi, sitä täytyy laittaa ja leikkauttaa säännöllisin väliajoin. Siksipä minulla on pitkät hiukset joihin riittää pesu, harjaus ja ponnarille laitto.

Vierailija
15/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Suomessa asuvat virolaiset naiset erotu katukuvasta millään tavoin. Ihan samanlaisia. Lyhyitä persjalkoja ovat. No kynnet on laitettu salongissa (eli kaverilla). Maantienvärinen ohut tukka, tavisnaama, normaalipaino. Siinä se virolainen "kaunotar".

Vierailija
16/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisnaisen tyyppiesimerkki on tupakoiva, kuivakka nainen, joka pukeutuu mauttomasti. Hiukset yleensä pitkät ja blondatut, tosin vanhemmilla naisilla lyhyt permanentattu. Ja ovat tympääntyneen näköisiä koko ajan!  Eli kyllä heilläkin näitä "ongelmatapauksia" riittää,  ne vain näyttävät eriltä kuin Suomessa.

Vierailija
17/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän sitten tehtäisiin kun me alettaisiin kaikki näyttää ihan samanlaisilta. Ei olisi enää mitään kritisoitavaa kenenkään ulkonäössä. Mikä ihannemaailma!!

Vierailija
18/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia ulkomailla, muun muassa juuri etelä-euroopassa (italia ja kreikka) sekä keski-euroopassa viettäneenä täytyy kyllä sanoa, että tämä suomalaisten naisten ulkonäön mollaaminen on aika perusteetonta. Ainakin kun palasin suomeen, mun silmiin pisti se, kuinka luonnollisen kauniita ja rennon tyylikkäitä naiset on esim. helsingissä tai jopa keski-suomessakin. Iho on kaunis ja hyvässä kunnossa ja muutenkin näyttävät jotenkin paljon terveemmiltä kuin naiset erityisesti etelä-euroopassa, jossa tosi monella naisella oli huono iho.

Jos nyt suoraan virolaisiin vertaa, niin mun mielestä virolainen ja suomalainen on "rodultaan" tosi samannäköinen. Samanlaiset, ei ehkä kovin uljaan kauniit, mutta suloiset kasvonpiirteet löytyvät molemmilta. Tietenkin nyt näitä "äijiä" ja maatuskoja löytyy kummastakin maasta. Tässä siis mun mielipide.

-pete

Vierailija
19/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virottaret pitävät enemmän pyllypanoista, mitä taas suomalaiset naiset inhoavat.

Vierailija
20/68 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 17:09"]

Virottaret pitävät enemmän pyllypanoista, mitä taas suomalaiset naiset inhoavat.

[/quote]

Oletko varma, että ihan tykkäävät?Kannattaa kysyä seuraavan kerran, sillä se,että tekee jotain ei automaattisesti tarkoita, että tykkää siitä, mitä tekee. Kannattaa ens kerralla muistaa tämä, ettei tule väärinkäsityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan