Mikä mua vaivaa?! En kykene sitoutumaan.
Olen katsellut miehiä pitkään sillä silmällä että "tuota panisin" kun komeita miehiä näen, joistain ajattelen että kelpaisi varmaan kumppaniksikin. Katselen myös naisia, onko hyvä perä/hiukset mutta en sen kummemmin. Välillä ajattelen että jos olisin mies niin panisin.
nyt olen löytänyt hurjan komean ja mukavankin miehen. Olemme harrastaneet upeaa seksiä n. 4krt ja nyt tuntuu että en enään jaksa häntä, tavallaan sain mitä halusin vaikka alunperin ajattelin haluavani suhteen Hänen kanssaan. En vain käsitä mikä jarruttaa ja pistää vaihtamaan :/ päässä soi että "tästä ei hyvää seuraa, lähde"
Kommentit (5)
Jaa'a, kysypä miehiltä miksi noin. Ne harrastaa tota peliä useinkin.
Selvennystä; olen alkanut ajattelemaan kuin mies, ketä panisin jne.
Suhteita ei ole ollut paljoa eron jälkeen (2v sitten) exän kanssa oltu välillä sängyssä, välillä baarista joku tyyppi ollut ja netin kautta olen jänistänyt jo ennen treffejä tai sitten lopettanut lyhyeen kn tulee aina tunne ettei homma kuitenkaan toimi vaikka en osaa nimetä mitään syytä sille..
Exää en halua takaisin missään nimessä. Ap
Et vaan ole vielä valmis vakavaan suhteeseen, etsit seksiä muttet vielä halua sitoutua. Kyllä sen aika sitten vielä tulee. Älä kiirehdi asioita, anna mennä omalla painolla!
Siis onko sulla aina noin, että pian tulee tunne, että pitää paeta, vaiko vain tän miehen kanssa?
Jos vastaus on, että nyt juuri tämän miehen kohdalla sulla soi hälytyskellot, neuvoisin kuuntelemaan intuitiotasi ja juoksemaan karkuun. Jos taas kaikki alkavat miessuhteesi päättyvät ennen kuin pääsevät käyntiinkään niin neuvoisin terapiaan.