Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kopeloiko gynegologi liikaa??

Vierailija
09.08.2013 |

Olin tänään gynegologilla, ja lähtiessä tuli todella kaamea olo. Olin perustarkastuksessa raskaudenkeskeytyksen takia. Minulle on ikävä kyllä kahdesti aijemminkin tehty raskaudenkeskeytys, eikä edellisillä kerroilla, tai missään muussakaan gynen tutkimuksessa ole ikinä näin käynyt. Makasin siis siinä jalat levällään, kun lekuri työnsi sormet siihen "oikeaan reikään" plus samaan aikaan mielestäni ehkä kaksikin sormea peräsuoleen!! Hyi helv...ti! toimintä sattui kohtuullisesti, ja kyllä olen täysin varma siitä, koska tähän toiseen reikään ei ole ikinä mitään työnnetty. hän tutki siis kohtuni paikkaa, joka on ennenkin minulle tehty, muttei näin! onko muille sattunut samanlailla! Puhunko aivan hulluja ja kuvittelen vaan, vai vtf??! Ja jos lääkäri olisikin jotenkin ylittänyt valtuutensä, mitä voin tehdä? Joka tapuksessa, fiilis oli hirveä kun kävelin sieltä pois...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla joskus jouduttu peräaukonkin kautta tutkimaan, mutta lääkäri on aina sanonut, jos on sinne sormensa työntänyt. 

Vierailija
2/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä gynekologit voivat kokeilla kohtua myös peräsuolen kautta. Tuskin mitään virhettä tai ihmeellistä on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hänen tarkoituksensa oli et jäis sun vikaks keskeytykseksi huonon kokemuksen takia kun muuten et näytä oppivan mitään.

Vierailija
4/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut gynet tutkii myös peräsuolen kautta tunnustelemalla. 

Vierailija
5/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä jutusta mieleen, että onko noilla vastaanotoilla valvontakamerat? Mielestäni olisi syytä olla (niin asiakkaan kuin lääkärinkin oikeusturvaksi) mutta en muista että terveyskeskuksissa olisi pahemmin mainittu tällaista... Mietin vaan kun tullut käytyä gyneillä yms. niin onko niissä huoneissa kamerat ja valvooko joku niitä, vai katsooko vasta jos tarvetta. Toisaalta mielestäni olisi hyvä että olisi, mutta esim. se Tuurin vartijatapaus ei herättänyt kauheasti luottamusta tällaisiin. Aika ikävää vaan olisi, jos esim. jollain lääkärillä olisi joku kiusaaja joka tahtoisi pilata tämän uran ja keksisi asioita, tai joku pervo lääkäri joka kourisi asiakkaita, mutta ei kait mistään voida syyttää jos ei ole todisteita...

Vierailija
6/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ilmoittavat etukäteen, että seuraavaksi kokeilen vähän tuolta peräaukon puolelta, mutta ehkä toi oli jotenkin törppö tai ajatuksissaan.

Vierailija
7/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamerat ja laittavat aina perjantaisin youtubeen parhaat palat.

Vierailija
8/8 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä lääkäri ei etukäteen sanonut mitään? ei multa ainakaan ole mitään tutkittu suolen kautta gynellä, eikä tutkita jatkossakaaan.