Mitä hyvää ruokaa tekisi tänään?
Siis perinteistä oikeaa ruokaa eikä mitään tacoja tai nachoja.
Kommentit (23)
- kananmunakastiketta ja perunoita
- lihamureketta
- makkarakeittoa
- kaalilaatikkoa
Kaupoissa on nyt ihanaa luomukaalta! Siitä ja jauhelihasta kaalilaatikkoa. Riisiä en laita, vaan sen tilalle kotimaista luomukvinoaa. Siinä on kaikkia ihmisen tarvitsemia aminohappoja. Siirappia en laita, vaan luomutaatelia murusina. Jos teen vanhukselle, laitan aina munamaidon ennen uuniinlaittoa, niin pysyy lusikalla paremmin kasassa, mutta hyvin se maistuu muillekin ja kaikki tarvitsevat kananmunan keltuaisen koliinia päivittäin. Onneksi vielä saa luomujauhelihaa kaupasta, ei tarvi itse myllätä.
Kaalta ja illalla katselet tähtä taivaalla.
Näinkin yksinkertaiseen kysymykseen tulee vastaamaan vähä-älyiset, jotka senkin vähän ovat pilanneet päihteillä.
Vierailija kirjoitti:
Näinkin yksinkertaiseen kysymykseen tulee vastaamaan vähä-älyiset, jotka senkin vähän ovat pilanneet päihteillä.
Ja sinä et vaivautunut ottamaan kantaa itse asiaan.
Italian mamman broilerivuokaa. Tai artisokka/herkkusienipastaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihapullia ja muusia
Tämä olisikin hyvää, mutta kesäperunoista ei taida tulla hyvää muusia.
Meillä oli eilen kylmäsavulohipastaa kirsikkatomaateilla ja tänään lihapullakastiketta ja uusia perunoita, kylkeen piccalillia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et vaivautunut ottamaan kantaa itse asiaan.
Enpä ota kantaa itse asiaan, kun sitä just kyselen muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihapullia ja muusia
Tämä olisikin hyvää, mutta kesäperunoista ei taida tulla hyvää muusia.
Sepä se 🙁 me turvauduttiin pussimuusiin 😳
V#tuttaa tuo kylkeen-sana.
Tai kera.
Tai palan painikkeeksi.
Meillä tällä viikolla syöty/syödään tofuwokkia, kanapastaa, uunilohta ja perunoita, mifu-yrttipastaa ja makaronilaatikkoa.
Seuraavaksi suunnitteilla ainakin kaalilaatikko ja jauheliha-riisi-kasvistäytteiset letut.
Vierailija kirjoitti:
V#tuttaa tuo kylkeen-sana.
Tai kera.
Tai palan painikkeeksi.
No onneksi on pienet murheet.
Jääkaapissa ainekset mozzarellapestokanaan eli sitä+riisiä ja teen myös kukkakaaligratiinin, koska ostamani kukkis odottaa käyttöään.
Vierailija kirjoitti:
- kananmunakastiketta ja perunoita
- lihamureketta
- makkarakeittoa
- kaalilaatikkoa
Hirveetä p..skaa tuollaiset. Kuka syö tuollaista?
Kikhernettä niin pers eesi laulaa sävelen!