Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo yläkerrassa asuvaan taaperoon

En jaksa enää kuunnella
11.08.2020 |

Juoksee pitkin päivää ja yötä myöten kun päätön sika kämppää ympäri, huutaa, tiputtelee/heittelee tavaroita paljaalle parketille. Tämä on jatkuvaa, varsinkin illasta ja yöaikaan klo 23 jälkeen. Parhaimmillaan tätä on tapahtunut 1:30 yöllä. Ymmärrän, että kyseessä on pieni lapsi, mutta eikö vanhemmat ymmärrä, että tämä ei ole ok kerrostalossa... ? Ja kaikki muuta maalle omakotitaloon- kommentit voi jättää jo suosiolla kirjoittamatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko korvatulpat? Voit myös peittää äänet "brown noisella", jos on hyvät kuulokkeet.

Vierailija
2/6 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmat sanoi, kun menit huomauttamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallista vastauksista, yllätyin ihan :) 

Vastaukset kaikille:

1) Omistan kyllä korvatulppia, mutta en koe, että minun pitäisi niitä korviini tunkea joka ikinen ilta kun haluan katsoa vaikka telkkaria. Brown noise ei valitettavasti auta kun joku hakkaa yläkerrassa kovalla esineellä parkettia.

2) En ole käynyt sanomassa, ja mitä olen täältä oppinut kannattaa pitää vähintääkin astalo taskussa jos meinaa mennä kritisoimaan vanhempia heidän lastensa äänistä. Eli mielummin menen isännöitsijälle sanomaan. Lisäksi taapero ei huuda ja hillu siellä yksin (kuten joku koira saattaisi haukkua), joten ihan ovat kyllä tietoisia asiasta.

3) Kiitos, olen lukenut ja vähän helpottaa kun lukee muiden kauhutarinoita! 

Ap

Vierailija
5/6 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa kokemusta tuosta lasten aiheuttamasta kolinasta. Oli kanssa vanha kerrostalo, ei mitään äänieristystä, laminaattilattiat ja yläpuolella asui perhe, jossa kaksi pikkupoikaa, koira, kissa ja veemäiset vanhemmat.

Itse teen vuorotöitä. Mun kämpässä EI PYSTYNYT NUKKUMAAN, jos naapurin kakarat olivat hereillä. Yöunet jäi keskimäärin 5 tuntiin.

Huomautin monesti naapureille, vitutviisveisasivat, lähinnä nauroivat paskaista naurua ja sanoivat, että siinähän kärsit.

Pari vuotta kuuntelin huutoa, itkua ja kolinaa. Sitten muutin pois. Samaa suosittelen sinullekin.

Vierailija
6/6 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on niin rasittavia että pitäisi lailla kieltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme