Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko järjestelyyn?

Vierailija
09.08.2013 |

Sinä käyt töissä ja hankit leivän pöytään. Maksat laskut ja muut rahalliset tarpeet.

Toinen osapuoli hoitaa täydellisesti kotityöt. Siivoamisen, ruuanlaiton ja muun sellaisen. Sinun ei tarvitse osallistua niihin ollenkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä suostuisin, jos jostain syystä olisin rakastunut moiseen näköalattomaan nössöön. Mut mun puolisollani on tavoitteita ja duunnitelmia, kuten minullakin, joten me käymme molemmat töissä, teemme molemmat kotitöitä janpalkkaamme lisäksi tarpeen mukaan apua.

Vierailija
2/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä poikkeustilanne niin kyllä mutta en silloin, jos kyseessä pysyvä järjestely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää kysymys enemmänkin miehille?

Vierailija
4/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille sekä että naisille. :)

Itse olen suostunut tuohon. Meillä on neljä lasta ja minä olen ollut kotiäitinä, hoitanut lapsia kotona sillon kun he ovat olleet pieniä, laittanut ruuan, siivonnut, hoitanut pyykit ja sen sellaset ja pidän oikeasti "työstäni". :)

Mieheni on sitten ollut se perheen pää, joka on tuonut leivän pöytään ja maksanut laskut ja sun muut menot. Itse olin ennen lapsia myös työelämässä ja kun kaikki ovat kasvaneet isoiksi, en tiedä palaanko sinne vielä myöhemmin.. luultavasti, jotta rahaa tulisi enemmän ja suurempi eläke

Vierailija
5/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin! Vihaan kotitöitä. t. nainen 28 v.

Vierailija
6/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi semmoinen palkka että riittäisi, niin suostuisin ilman muuta.

Vierailija
7/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona, teen ruoat ja pesen pyykit yms arkisin. Mies käy työssä, mutta kyllä osallistuu kotitöihin. Ei halua antaa lapsille miehen roolia, joka ei tee mitään kotona. 

Vierailija
8/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen järjestely vaatisi IHAN EHDOTTOMASTI jonkinlaisen eläkejärjestelyn, töissä oleva maksaisi eläkevakuutusmaksua kotona olevalle, älkää nyt herranen aika muuten tuohon suostuko.

Samoin jotain omaisuutta myös sen kotona olevan nimiin ja/tai joku rahasto tms..

Mitäs sitten, kun tulee kuolema, työkyvyttömyys, työttömyys, avioero tms.

Vierailija
9/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin. Nimenomaan niin, että minä tienaisin ja mies hoitais kaiken muun. Helpompaa se olisi, kuin nykymeno, kun teen työt ja suurimman osan kotitöistä.

Vierailija
10/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos se tienaaja olisin minä. Nyt käydään molemmat töissä ja kotityöt tekee kotiapulainen.

Vierailija
11/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että sopisi luonteelleni. Ei kuulosta parisuhteelta vaan työsuhteelta. 

Vierailija
12/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten tuohon ajauduttaisiin. Jos mies jäisi työttömäksi eikä saisi heti duunia, niin järjestely olisi tosi ok.

Jos mies ehdottaisi, että irtisanoutuu työstään ja jää koti-isäksi, niin sanoisin, että ei käy. Yhtä huono ajatus kuin se, että minä irtisanoutuisin ja jäisin koti-äidiksi.

Jos olisin joku ison firman toimari huimalla palkalla ja lapset pieniä ja miehen tulot mun tuloihin verrattuna olemattomat, niin toi voisi olla ihan toimiva ratkaisu.

Vierailija
13/13 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, koska silloin en olisi avioliitossa itseäni kiinnostavan ihmisen kanssa. Voitaisiin kyllä palkata luotettava kodinhoitaja jos olisi tosi paljon rahaa. Jos olisi tilaakin niin hän voisi myös asua meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi