Millään kaikilla tavoilla voi mies naiselle seksissä orgasmin tuottaa?
Tuolla yhdessä ketjussa ei keksitty juuri muuta kuin suuseksi ja sormetus. Kertokaas vähän muitakin tapoja.
Kommentit (10)
Ja mielellään kertokaa just TAJUNNAN RÄJÄYTTÄVISTÄ orgasmeista...
Minä olen saanut miehen tuottaman orgasmin ainakin näillä tavoilla: suuseksi/sormetus, nännien hierominen ja imeminen, pilluun paneminen, peppuun paneminen
Ei tule mieleen millä muilla tavoilla minulle voisikaan tuottaa, ei niitä tapoja ainakaan omalla kohdallani hirveitä määriä ole. Suuseksi ja sormetus on ainakin aina varma ja hyvä tapa.
Tätä kysytään AINA. KOSKAAN eivät naiset kysy, että miten miehelle voisi tuottaa TAJUNNAN RÄJÄYTTÄVÄN orgasmin. Se on mielestäni vähän sääli.
Vierailija kirjoitti:
Tätä kysytään AINA. KOSKAAN eivät naiset kysy, että miten miehelle voisi tuottaa TAJUNNAN RÄJÄYTTÄVÄN orgasmin. Se on mielestäni vähän sääli.
Ei sitä tarvi kun miehet kertoo niistä itse koko ajan täälläkin.
Hyvät puhelahkat ja vilkas mielikuvitus.
Joillekin naisille rintojen imeminen tai pureminen. Mutta harvoille kokemukseni mukaan.
Toisille kipu. Pitää purra rintoja ja pullua. Tai nipistellä ja kouria kovakouraisesti. Vaikeaa, jos ei halua satuttaa toista. Mutta tästäkin on selvitty.
Sitte tietysti perinteiset. Kovaa panoa. Hellää rakastelua. Sormettelua. Nuolentaa. Kynttiläillallisia. Tanssikeikka. Siivous ja hyvä ateria Mikä nyt kehenkin naiseen toimii. Remonttireiskataidot ja seksikäs haalari.
Ja se, että mikä toimii, vaatii tilannetajua mieheltä. Ja sitten vaan sopeudutaan ja pistetään huilu soimaan 😎
Isorintainen exä piti rintojen puristelusta. Sanoi joskus, että hän voi rintojen kautta "lähes" saada orgasmin. Eli rinnoilla päästiin melkein maaliin ja alapään hoidolla loput. Ensimmäinen seksikokemukseni jäi mieleen, kun tyttöystävä ratsasti päällä. Pidin käsiäni hänen lanteilla ja vyötäröllä. Toistuvasti hän otti käsistäni kiinni ja vei ne rinnoilleen. Silloin opin, että samaan aikaan voin työskennellä käsillänikin. Eli kädet ja kalu käytössä samaan aikaan. Hänen rintansa olivat juuri sopivat käsikuppiin, ei isot, eikä pienet.
Tästä aasinsilta tissiflashmobiin: Väitän, että rinnat ovat naiselle herkkä ja seksuaalinen alue. Miehellä näin ei ole. Pääasiassa mies ei koe seksuaalista mielihyvää nännien hyväilystä. Miehen ja naisen rinnat ovat eri asia. Mies ja nainen ovat eri asioita.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Isorintainen exä piti rintojen puristelusta. Sanoi joskus, että hän voi rintojen kautta "lähes" saada orgasmin. Eli rinnoilla päästiin melkein maaliin ja alapään hoidolla loput. Ensimmäinen seksikokemukseni jäi mieleen, kun tyttöystävä ratsasti päällä. Pidin käsiäni hänen lanteilla ja vyötäröllä. Toistuvasti hän otti käsistäni kiinni ja vei ne rinnoilleen. Silloin opin, että samaan aikaan voin työskennellä käsillänikin. Eli kädet ja kalu käytössä samaan aikaan. Hänen rintansa olivat juuri sopivat käsikuppiin, ei isot, eikä pienet.
Tästä aasinsilta tissiflashmobiin: Väitän, että rinnat ovat naiselle herkkä ja seksuaalinen alue. Miehellä näin ei ole. Pääasiassa mies ei koe seksuaalista mielihyvää nännien hyväilystä. Miehen ja naisen rinnat ovat eri asia. Mies ja nainen ovat eri asioita.
-mies
Meillä kyllä just toisin päin, miehen nännejä pitää imeä lähes joka kerta ja saa melkeen orkun jo siitä, mua se vaan sattuu. Nuorempana kyllä tykkäsin kun paidan päältä tissejä kosketeltiin, mutta ei siitä kyllä orgasmia tullut...
Sormilla, suulla, leluilla ja munalla on naiset saaneet. Tai ainakin uskottavasi sellaista väittäneet. Nuorena teininä siis molemmat teinejä yksi antoi kosketella pitkään vain tissejään. Väitti saaneensa siitäkin. Myöhemmin saman kanssa koin ne pillun puristukset että jollain tapaa tiedän feikki saamiset.
Lelusta en tietenkään tunne. Tiedä oikein mitä sanoisi miehenä kun koskaan ei ole tarvinut teeskennellä.
Huonoinkin seksi toisen kanssa niin aina olen saanut. Suutakin huulia ja kieltä osaan käyttää. Jotkut on huutaneet ei enää tai lähtee taju. Hyvällä säkällä ne jaksaa sen jälkeen panon.
Kyllä minäkin kiihotun nännien puristelusta ja nuolemisesta, myös nipistin ja näykkiminen kiihottavat.
Puoliso saa usein orgasmin sormettamalla ja panemalla sekä pimpsasta että pyllystä, mutta yleensä aina pitää klitorista hieroa samalla. Eli kyllä se hänen orgasmi klitoriksesta aina lähtee.
Siis millä kaikilla eikä millään, puhelin korjaa taas kaiken varmalla vaistollaan vikaan.