Voi luoja millaista porukkaa Tallinnan laivalla
Silja europalla kävästiin nopsaan Tallinnassa ja huh sitä väkeä siellä. Buffassa ollaan kuin ei ruokaa oltaisi koskaan nähty, viis jonoista ja minä, minä, minä ajattelu kunniaan. Aamulla klo 7 on ihan normia tilata päivän ensimmäinen lonkero koska ollaanhan sitä lomalla.... Joskus hävettää olla suomalainen
Kommentit (11)
käytiin pari vuotta sitten Tallinnassa päiväreissulla. Mentiin Eckeröllä. Kyllä on karmiva laivamatka. Keskellä viikkoa mentiin kesällä, viinatarjoiluhan alkoi heti aamukasilta. Siellä sitä sitten katseltiin kännäämistä, kyllä se aikamoiselta karjamarkkinalta tuntui. Tallinna oli kaunis ja ihana, mutta takaisin tullessa meni loputkin fiilikset. Suomijuntit olivat tuhannen päreessä, ihan kuin ainut maailmasta saatava neste olisi ollut alkoholi. Ei oo sen takia tehnyt mieli mennä uudestaan.
käytiin pari vuotta sitten Tallinnassa päiväreissulla. Mentiin Eckeröllä. Kyllä on karmiva laivamatka. Keskellä viikkoa mentiin kesällä, viinatarjoiluhan alkoi heti aamukasilta. Siellä sitä sitten katseltiin kännäämistä, kyllä se aikamoiselta karjamarkkinalta tuntui. Tallinna oli kaunis ja ihana, mutta takaisin tullessa meni loputkin fiilikset. Suomijuntit olivat tuhannen päreessä, ihan kuin ainut maailmasta saatava neste olisi ollut alkoholi. Ei oo sen takia tehnyt mieli mennä uudestaan.
Eihän noille alkoholisoituneille elukoille voi kun nauraa!
Samanlaisia on varsinkin briteissä kun lähtevät halpalennoilla jonnekin.
Onneksi en itse ole kaltaisensa.
Samasta järkytyin muutama vuosibsitten. Kävimme Virossa kaksi kertaa eri laivoilla. Juodaan kaksin käsin ja mukana pieniä lapsia. Ei todellakaan kuulu meidä Suomi kuvaan. Kukaan suvusta tai ystävistä ei toimisi noin.
samaa olen huomannut, kamalaa touhua. suomalaiset ei osaa tehdä mitään selvinpäin, saatanan juoppoja nurkat täys
Olimme äskettäin lasten kanssa Tallinnassa. Yksi yö Virussa ja Eckeröllä yli. Itse en törmännyt häiritseviin humalaisiin, enkä paljoa ehtinyt muiden tekemisiä seurailla kun aika meni pitkälti oman jälkikasvun parissa. Se uusi laiva oli ihan siisti, toki se baaritunnelma tuntui hieman lattealta heti aamulla kun karaoke pärähti soimaan...
Tallinna on vaan niin ihana, ravintolat ja terassit vanhassa kaupungissa varsinkin. Lasten kanssa sitä ei voi täysin relata mutta silti oli niin ihana pikku reissu!
Ap on ilmeisesti vähän fiinimpää väkeä kuin me. Tai sitten meillä on oma elämä emmekä keskity muiden tekemisiin ellei se ole suoranaisesti häiritsevää.
8 ei todellakaan tarvi olla fiininpää väkee jos näkee sen järkyn dokaamisen laivoilla, mutta sulle se varmaan on niin normaalia ettet nää siinä ihmeellistä..
8 ei todellakaan tarvi olla fiininpää väkee jos näkee sen järkyn dokaamisen laivoilla, mutta sulle se varmaan on niin normaalia ettet nää siinä ihmeellistä..
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:27"]
Samasta järkytyin muutama vuosibsitten. Kävimme Virossa kaksi kertaa eri laivoilla. Juodaan kaksin käsin ja mukana pieniä lapsia. Ei todellakaan kuulu meidä Suomi kuvaan. Kukaan suvusta tai ystävistä ei toimisi noin.
[/quote]
Mulla taas kukaan suvusta tai ystävistä ei ikinä kirjoittaisi Suomi kuvaan, koska ne on sivistyneitä ihmisiä. Ne tietää, että se kirjoitetaan Suomi-kuvaan.
Juuri noin, ensimmäisenä minulle tosiaan tuli mieleen karjamarkkinat niinkuin kolmonen mainitsi :) Ei se ryyppääminen siellä sellaista rähjäämistä ollut, ihan hiljaista ja hilpeääkin, mutta eikö että klo 7 aamulla. No, mistä minä tiedän että sitä lonkeroa on vedetty koko yö, varmaan onkin. Naama turvoksissa ja silmät punaisena istutaan siellä, siis oikeesti!
Kakkonen mainitsi minun erkaantuneen tästä elämästä, no hyvä todellakin jos noin on. Jos joku pitää tuollaista normaalina niin mä oon kyllä tosi outo lintu. Siellä painellaan satamassa matkalaukkujen kanssa kilpaa superalkoon kaljapullot kädessä ja ostetaan lisää viinaa. Tuossako elämän ilo? Jep. Ap
Mua hävettäis sun kaltaiset, jotka ovat erkaantuneet elämästä ja häpeää muiden puolesta. Se vasta noloa onkin. Mikset sitten tee toisenlaista suomikuvaa tykö.