Muita, joiden mielestä Louis Theroux on ihana?
Mä tykkään miehestä ja sen dokumenteista tosi paljon. Joku sen miehen olemuksessa on niin aitoa ja symppistä. On aina diplomaattinen ja hillitsee itsensä, vaikka joskus pieni sarkasmi puskee läpi. Ihana! Ja ne kiltit silmät..
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:29"]
Miten nimi muuten lausutaan: lui töröö?? Onko ranskalaiset sukujuuret?
[/quote]
Muistanko oikein, että kanadanranskalainen? Lui Theroo tai Therou lausuisin.
Äryttävä asenne sillä. Luulee olevansa muita parempi vaikka on itse vähän yksinkertainen. Luulee että vain hänen ahdas maailmansa on ainoa oikea
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:36"]
Äryttävä asenne sillä. Luulee olevansa muita parempi vaikka on itse vähän yksinkertainen. Luulee että vain hänen ahdas maailmansa on ainoa oikea
[/quote]
Voisitko perustella hieman?
Tyypillinen konkkanokkainen kuiva brittiläinen käntty. Kaikenlisäksi kuvittelee, että ihmiset haluavat nähdä häntä, eli esillä joka otoksessa. Oh my god. Ohjelmat on aivan syvältä, aiheet "muka ajankohtaisia" ja "koskettavia". Hohhoijakkaa. Jos olisi jotain laatua tehnyt niin sitten eri juttu. Mutta kun ei ole.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:30"]
Sen veli on namumpi. Mutta tykkään Louiksen ohjelmista. Mä en vaan osaa nähdä sitä ns. miehenä, kun vituttais se sen inttäminen ja nenän työntäminen asioihin jotka ei sille kuuluis. Kesken panonkin se varmaan kauhistelis jotain asiaan kuuluvaa. En kestäis.
[/quote]
Marcel Theroux?
[/quote]
Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut Justinia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:59"]
Ainakaaan tylsemmäksi ei voi mies mennä. Onko hymyillyt koskaan
[/quote]
Ai että mielenkiintoisuus/tylsyys mitataan hymyilyn määrällä? Minun mielestäni hyvin suuri osa koskaan tapaamistani ihmisistä on tappavan tylsiä, täysin riippumatta suupielten asennosta. Louis vaikuttaisi olevan niitä harvoja, jotka eivät kuulu tähän joukkoon. Oma mieheni on toki vieläkin mielenkiintoisempi! ;)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:30"]
Sen veli on namumpi. Mutta tykkään Louiksen ohjelmista. Mä en vaan osaa nähdä sitä ns. miehenä, kun vituttais se sen inttäminen ja nenän työntäminen asioihin jotka ei sille kuuluis. Kesken panonkin se varmaan kauhistelis jotain asiaan kuuluvaa. En kestäis.
[/quote]
Marcel Theroux?
[/quote]
Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut Justinia.
[/quote]''Eikö ne oo tyyliin serkuksia?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 22:16"]Eikö ne oo tyyliin serkuksia?
[/quote]
Ai katsohan; olen aina luullut veljeksiksi!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:29"]
Miten nimi muuten lausutaan: lui töröö?? Onko ranskalaiset sukujuuret?
[/quote]
Louis Theroux on kertonut olevansa italialaista sukua.
Eilen katoi areenasta sen dokumentin ja must ne on tosi hyviä,eikä miehes mitää vikaa..
No en tiedä miten paljon on italialaista sukujuurta, isä on yhdysvaltalainen kirjailija Paul Theroux, äiti ilmeisesti Iso-Britanniasta.
Louis on ihana! 😍
Oon fanittanut vuosia. Älykäs, analyyttinen, sivistynyt, rauhallinen, ihana ääni, ihana mies...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 20:44"]
Louis on ihan lemppari! Kiihkoton, asiallinen, diplomaattinen mutta silti rohkea ja suora. Ihan hyvän näköinenkin. Kelpais mulle!
[/quote]Rohkea?
[/quote]
No ei kuka tahansa uskaltaisi mennä kyseleen asioita, mitä hän kyselee mm. natseilta, narkkareilta tai muilta hulluilta. Ehkä rohkeus on enemmän sosiaalista lajia, mutta rohkeutta sekin.
[/quote]= D luuletko että se yksin tekee noita ohjelmia. Varmaan liuta turvamiehiä mukana.
Sama muuten jenkkien matkailuohjelmissa, iso lauma turvamiehiä aina turvaamassa kun mennään vähän kauemmaksi sivistyksestä