Fleshjack Dildo -kokemuksia?
Minä olen etsinyt itselleni täydellistä dildoa todella pitkään. Ongelmana on, että kaikki ”realistiset” dildot ovat oikeasti aika huonon tuntuisia.
Lyhyesti sanottuna haluaisin dildon, joka tuntuu oikealta kullilta. Ja on kyllä vaikea löytää. Dildot on liika kovia, muovisen ja epämukavan tuntuisia. Aivan erilaisia kun oikea kulli. Ei kai se voi olla niin vaikeaa tehdä?
Tutkimukseni perusteella nuo otsikossa mainitut fleshjack dildot voisi olla sitä mitä etsin. Ne on vain todella kalliita. Olen joutunut pettymään niin monesti näissä dildojutuissa, että nyt kaipaisin jonkun toisen palstamamman kokemusta aiheesta. En halua tuhlata useampaan kymppiä jos taas on huono tuote, näitä kun ei oikein voi palauttaakkaan.
Jos olet löytänyt jonkun muun täydellisen dildon, niin myös siitä voit laittaa linkkiä. Paino siis realistisuudella, ihon kaltaisella materiaalilla, ”pehmeydellä”, jne. Tiedätte kyllä.
Kiitos miljoonasti.
Kommentit (9)
Mieheni osti munulle joskus sellaisen. Ihanan tuntuista materiaalia, ongelma vaan on että on liian pehmeä. Ihan sama, kuin saisi oikeaa puoliseisokissa olevaa. Eilen täällä häpeillen myönsin, että joskus kokeillut grillimakkaraa kumin kanssa ja se on tuntumaltaan todella lähellä aitoa kalua.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni osti munulle joskus sellaisen. Ihanan tuntuista materiaalia, ongelma vaan on että on liian pehmeä. Ihan sama, kuin saisi oikeaa puoliseisokissa olevaa. Eilen täällä häpeillen myönsin, että joskus kokeillut grillimakkaraa kumin kanssa ja se on tuntumaltaan todella lähellä aitoa kalua.
Kiitos vastauksesta! Minulle tuo pehmeys ei _kuulosta_ huonolta, päinvastoin. Kun vertaa niihin ärsyttäviin muovikulleihin niin pehmeys olisi kiva. Mutta onko siinä jotain käytännön huonoutta kun se on pehmeä? Onko sitä vaikea työnnellä tai jotain?
Kiitos vielä! Toivottavasti saisin muitakin vastauksia.
AP.
Blush au naturel dildot on sellasella jännällä tuplamateriaalilla tehtyjä ja minusta melko lähellä aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Blush au naturel dildot on sellasella jännällä tuplamateriaalilla tehtyjä ja minusta melko lähellä aitoa.
Kiitos vinkistä! Kivan näköisiä. Valitettavasti ei näytä olevan suomalaisissa kaupoissa myynnissä. Muita vinkkejä?
AP
Rohkaistuneena kokeilin tuollaista grillimakkaraa kortsun kanssa☺ yllätyin positiivisesti. Ehkä ihan vähän sais olla paksumpi. Minulla on tuollainen ko dildo jota ap kyselee. Matsku on ihana, mutta on tosiaan liian pehmeä. Esimerkiksi ratsastaminen sillä ei oikein suju juuri sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Rohkaistuneena kokeilin tuollaista grillimakkaraa kortsun kanssa☺ yllätyin positiivisesti. Ehkä ihan vähän sais olla paksumpi. Minulla on tuollainen ko dildo jota ap kyselee. Matsku on ihana, mutta on tosiaan liian pehmeä. Esimerkiksi ratsastaminen sillä ei oikein suju juuri sen takia.
Kiitos vastauksesta! Ratsastaminen olisi kyllä kiva extra. Mutta edelleen pehmeys kiehtoo. Grillimakkara hommiin en lähde. :D
AP
Se on siis ratsastaessa liian lerppu. Ikään kuin yrittäisi puolijäykällä ratsastaa. Miestäni se kiihotti, kun hän piti sitä juuresta kiinni ja minä ratsastin. Se kyllä onnistuu, kun sen saa ihan syvälle ensin, mutta pientä liikettä pitää vain sen jälkeen tehdä. Minä tykkään ratsastaessa keinuttaa lantiota ja siinä tuon huonous tulee. Se lerpahtaa ulos. Muuten se on ihanaa materiaalia.
Ajatus av-mammoista ratsastamalla grillimakkaralla saa harkitsemaan vegaaniutta.
Pliis pliis pliis pliis oispa jollain pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis. <3