Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto kumpi osaa paremmin mies vai nainen?

Vierailija
08.08.2013 |

Naiset sanovat, että vain toinen nainen osaa nuolla oikein, onko asia samoin siis miesten kesken?

Tunnetteko ketään miestä, joka olisi kokeillut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi, mutta mun on pakko sanoa että tänä ajauduin tässä nuolemaan toisen naisen pimppiä ja olin ihan kujalla. Se on niin sekava, siellä on kaikkea pientä sälää ja se klitoris jossain karvojen keskellä piilossa ja mikään ei mun mielestä näyttänyt samalta kuin omassa alapäässä.

Joo mutta silti veikkaan että mies on parempi ottamaan suihin mieheltä. Penis on niin koherentti kapine.

Vierailija
2/6 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikein ajaudut toisen naisen pimppiä nuolemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kävi sillai, että ystävätär alkoi kertoa, miten hänen miesystävänsä nuoleen pimppiä. Siitä se keskustelu siirtyi siihen, että nainen varmaan osaisi homman paremmin. Lopulta kännipäissämme kokeilimme itse. Ei se oikein sujunut, kun kumpikaan ei ole lesbo eikä bi. Koettiin vain kiusallisena koko tilanne.

Vierailija
4/6 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 22:09"]

Miten oikein ajaudut toisen naisen pimppiä nuolemaan?

[/quote]

Ystävätär on antanut kaikenlasta signaalia jo vuosia. Oltiin baarissa ja signaalit kävi aika huomattaviksi. Pussailtiin ja siinä yhteydessä mukaan lyöttäytyi joku mies. Mentiin ko. miehen hotellihuoneeseen ja siellä harrastettiin sekavaa känniseksiä, jossa yhteydessä sis ajauduin nuolemaan sitä pimppiä.

Niin, toki ystävätär nuoli minua, hän oli ihan ookoo, mutta onkin kerryttänyt kokemusta asiasta.

Vierailija
5/6 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa lukea tätä, kun toisessa threadissa niin vakuutellaan toista..

Vierailija
6/6 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies. Liuta naisia on ottanut poskeen, mutta miesten puolelta otanta vähän heikko (2). Toinen oli ok, toinen aika paska. Emmä usko että se on välineurheilua, tiäkkö että kun tuntee varusteet perinpohjin niin sen osaa, vaan enemmänkin uskon että se on ihan ihmisestä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän