Pysäyttävin elokuva minkä olet katsonut?
Kyllä wau efektin teki viimeksi Avatar leffateatterissa, huonolla tavalla pysäyttävä oli Malena :(
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisiäni kauhu-elokuviani oli Ring (se ensimmäinen amerikkalainen versio). Se leffa jätti minuun aikamoiset arvet ja siitä lähtien minulla on ollut suuret odotukset kauhuleffojen suhteen. Ainaskin 12 vuotta siitä, kun näin sen ja vieläkin muistan sen leffan pelottavuuden.
Minä taas muistan tuon leffan siitä että se on visuaalisesti kaunis ja tunnelmallinen eikä ollenkaan pelottava :D. Siis ikisuosikkini kauhuelokuvista, mutta juurikin sen visuaalisen puolen takia.
Ystävät hämärän jälkeen. Ruotsalainen romanttinen vampyyrileffa ♥️♥️♥️
Aquaman oli karkkia silmilleni ja James Wan lempi ojaajiani ohjasi ko. elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Hachiko -tarina uskollisuudesta. Itken joka kerta 😢
En voinut katsoa, oli niin itkettävä. Ehkä joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisiäni kauhu-elokuviani oli Ring (se ensimmäinen amerikkalainen versio). Se leffa jätti minuun aikamoiset arvet ja siitä lähtien minulla on ollut suuret odotukset kauhuleffojen suhteen. Ainaskin 12 vuotta siitä, kun näin sen ja vieläkin muistan sen leffan pelottavuuden.
Minä taas muistan tuon leffan siitä että se on visuaalisesti kaunis ja tunnelmallinen eikä ollenkaan pelottava :D. Siis ikisuosikkini kauhuelokuvista, mutta juurikin sen visuaalisen puolen takia.
Lisäys vielä että mulla tuon sama efekti tuli leffasta Flatliners. Samalla lailla ekoja näkemiäni kauhuleffoja, siinä se kohtaus jossa lapsi kiertää autoa. En varmaan sen jälkeen ole ikinä pelännyt leffassa niin paljon.
Room - Held captive for 7 years in an enclosed space, a woman and her young son finally gain their freedom, allowing the boy to experience the outside world for the first time.
En tunne ketään, joka ei olisi itkenyt nähdessään tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä tunnelma siinä on. Katsoisin uudelleen, jos se vielä telkusta tulisi. Varmaan nykypäivänä näkisin sen eri valossa, kuin silloin. Kuvittele se ensimmäiseksi kauhuelokuvaksi jonka näet hiukan yli 10 vuotiaana. Siis 10-15 vuotiaana.
Earthlings. Olen harvoin ollut mistään niin järkyttynyt. Tämä leffa pitäisi kaikkien nähdä.
Reindeerspotting ja unelmien sielunmessu.. tosin saattoi osittain johtua siitä että niihin aikoihin kun nuo katsoin niin olin itse tosi syvällä ja huonossa kunnossa ja olisin halunnut pois siitä tilanteesta. Unelmien sielunmessun olen katsonut monta kertaa jälkikäteen koska näkyy telkkarista ja mulla on se myös DVD niin kyllä se aina iskee. Reindeerspottingin haluaisin kattoo pitkästä aikaa mutta ku ei sitä missään näytetä:( mun mielestä nämä molemmat sais näyttää kouluissa jonkinlaisina "valistus videoina" mutta kyllähän siitä aina joku pumpulimamma vetäisi herneen nokkaansa
Viime vuonna kävin elokuvissa katsoo Crawl nimisen elokuvan. Sitä elokuvaa oli vaikea katsoa paikallaan. Niin hyvin onnistuttu tekemään niin aidon tuntuinen krokotiili elokuva. Tosi hyvin piti otteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein isoimman vaikutuksen aikaansai Stephen King -filmatisointi The Mist ja tarkemmin sanottuna sen loppu. Kaikken eniten v*tuttava elokuvan tai minkään lopetus ikinä.
Ai, saat**na kun tämä elokuva teki kipeää.
Ei voi suositella empaattisille ihmisille.
American Beauty oli enemmänkin sellainen tutun tylsä ja tekosen makuinen. Muovia ja steriilistä kuvaa ja tekstiä. Paljon mainostettu tekonen. Tusinatavaraa, jota katsotaan laumoina.
- Elephant, Columbinen kouluampumisista
- Martyrs
- Salon 120 päivää
- Sit se joku "shock value"-elokuva missä isä pakotetaan nai*aan poikavauvaansa sun muuta, en nyt muista nimeä. Surkea leffana ja tylsä ja tollaisilla eri tempuilla yritettiin kai saada leffasta mielenkiintoinen, oli vain oksettava.
- Audition
- Poika raidallisessa pyjamassa
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyviä Netflixissä?
Japan sinks 2020 sai ainaskin minut itkemään vähän väliä. Se on mini-sarja. Varmasti uppoo, jos ei ole kova tunteinen.
Midsommar meni ihon alle niin, ettei sitä huomannutkaan. Iloisesti hejsan-hopsan -karkeloivia ruotsalaisia, ja pinnan alla kaikki päin helvettiä. Yhtä häiriintynyt tunnelma oli Silent Hillissä. Nyt yli nelikymppisenäkään en vielä suhtaudu siihen hemmetin maanantaisireenitestiin ihan normaalisti.
Kiitos tilauksesta viimeisin, mikä jäänyt mieleen askarruttamaan. Tässä on siis nykyajan alustataloudesta. Teet kovasti töitä, mutta ehkä silti velkaannut ansaitsemisen sijaan. Kun jäätiin keväällä etätöihin, niin piti kuitata läppäri siten, että vahingon voi joutua maksamaan työnantajalle, heti tuli leffa mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyviä Netflixissä?
The lovely bones- oma taivas
Itseäni se kosketti 🥺
A Serbian Film