Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysäyttävin elokuva minkä olet katsonut?

Vierailija
11.08.2020 |

Kyllä wau efektin teki viimeksi Avatar leffateatterissa, huonolla tavalla pysäyttävä oli Malena :(

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Serbian Film

Vierailija
22/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiäni kauhu-elokuviani oli Ring (se ensimmäinen amerikkalainen versio). Se leffa jätti minuun aikamoiset arvet ja siitä lähtien minulla on ollut suuret odotukset kauhuleffojen suhteen. Ainaskin 12 vuotta siitä, kun näin sen ja vieläkin muistan sen leffan pelottavuuden.

Minä taas muistan tuon leffan siitä että se on visuaalisesti kaunis ja tunnelmallinen eikä ollenkaan pelottava :D. Siis ikisuosikkini kauhuelokuvista, mutta juurikin sen visuaalisen puolen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät hämärän jälkeen. Ruotsalainen romanttinen vampyyrileffa ♥️♥️♥️

Vierailija
24/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aquaman oli karkkia silmilleni ja James Wan lempi ojaajiani ohjasi ko. elokuvan.

Vierailija
25/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hachiko -tarina uskollisuudesta. Itken joka kerta 😢

En voinut katsoa, oli niin itkettävä. Ehkä joku päivä.

Vierailija
26/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiäni kauhu-elokuviani oli Ring (se ensimmäinen amerikkalainen versio). Se leffa jätti minuun aikamoiset arvet ja siitä lähtien minulla on ollut suuret odotukset kauhuleffojen suhteen. Ainaskin 12 vuotta siitä, kun näin sen ja vieläkin muistan sen leffan pelottavuuden.

Minä taas muistan tuon leffan siitä että se on visuaalisesti kaunis ja tunnelmallinen eikä ollenkaan pelottava :D. Siis ikisuosikkini kauhuelokuvista, mutta juurikin sen visuaalisen puolen takia.

Lisäys vielä että mulla tuon sama efekti tuli leffasta Flatliners. Samalla lailla ekoja näkemiäni kauhuleffoja, siinä se kohtaus jossa lapsi kiertää autoa. En varmaan sen jälkeen ole ikinä pelännyt leffassa niin paljon.

Vierailija
27/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Room - Held captive for 7 years in an enclosed space, a woman and her young son finally gain their freedom, allowing the boy to experience the outside world for the first time.

En tunne ketään, joka ei olisi itkenyt nähdessään tämän.

Vierailija
28/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä tunnelma siinä on. Katsoisin uudelleen, jos se vielä telkusta tulisi. Varmaan nykypäivänä näkisin sen eri valossa, kuin silloin. Kuvittele se ensimmäiseksi kauhuelokuvaksi jonka näet hiukan yli 10 vuotiaana. Siis 10-15 vuotiaana.

Vierailija
29/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Earthlings. Olen harvoin ollut mistään niin järkyttynyt. Tämä leffa pitäisi kaikkien nähdä.

Vierailija
30/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reindeerspotting ja unelmien sielunmessu.. tosin saattoi osittain johtua siitä että niihin aikoihin kun nuo katsoin niin olin itse tosi syvällä ja huonossa kunnossa ja olisin halunnut pois siitä tilanteesta. Unelmien sielunmessun olen katsonut monta kertaa jälkikäteen koska näkyy telkkarista ja mulla on se myös DVD niin kyllä se aina iskee. Reindeerspottingin haluaisin kattoo pitkästä aikaa mutta ku ei sitä missään näytetä:( mun mielestä nämä molemmat sais näyttää kouluissa jonkinlaisina "valistus videoina" mutta kyllähän siitä aina joku pumpulimamma vetäisi herneen nokkaansa

Vierailija
31/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi Oksasen Puhdistus.

Vierailija
32/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kävin elokuvissa katsoo Crawl nimisen elokuvan. Sitä elokuvaa oli vaikea katsoa paikallaan. Niin hyvin onnistuttu tekemään niin aidon tuntuinen krokotiili elokuva. Tosi hyvin piti otteessaan.

Vierailija
33/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä Netflixissä?

Vierailija
34/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein isoimman vaikutuksen aikaansai Stephen King -filmatisointi The Mist ja tarkemmin sanottuna sen loppu. Kaikken eniten v*tuttava elokuvan tai minkään lopetus ikinä.

Ai, saat**na kun tämä elokuva teki kipeää.

Ei voi suositella empaattisille ihmisille.

Vierailija
35/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

American Beauty oli enemmänkin sellainen tutun tylsä ja tekosen makuinen. Muovia ja steriilistä kuvaa ja tekstiä. Paljon mainostettu tekonen. Tusinatavaraa, jota katsotaan laumoina.

Vierailija
36/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Elephant, Columbinen kouluampumisista

- Martyrs

- Salon 120 päivää

- Sit se joku "shock value"-elokuva missä isä pakotetaan nai*aan poikavauvaansa sun muuta, en nyt muista nimeä. Surkea leffana ja tylsä ja tollaisilla eri tempuilla yritettiin kai saada leffasta mielenkiintoinen, oli vain oksettava.

- Audition

- Poika raidallisessa pyjamassa

Vierailija
37/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyviä Netflixissä?

Japan sinks 2020 sai ainaskin minut itkemään vähän väliä. Se on mini-sarja. Varmasti uppoo, jos ei ole kova tunteinen.

Vierailija
38/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midsommar meni ihon alle niin, ettei sitä huomannutkaan. Iloisesti hejsan-hopsan -karkeloivia ruotsalaisia, ja pinnan alla kaikki päin helvettiä. Yhtä häiriintynyt tunnelma oli Silent Hillissä. Nyt yli nelikymppisenäkään en vielä suhtaudu siihen hemmetin maanantaisireenitestiin ihan normaalisti.

Vierailija
39/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tilauksesta viimeisin, mikä jäänyt mieleen askarruttamaan. Tässä on siis nykyajan alustataloudesta. Teet kovasti töitä, mutta ehkä silti velkaannut ansaitsemisen sijaan. Kun jäätiin keväällä etätöihin, niin piti kuitata läppäri siten, että vahingon voi joutua maksamaan työnantajalle, heti tuli leffa mieleen.

Vierailija
40/125 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyviä Netflixissä?

The lovely bones- oma taivas

Itseäni se kosketti 🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi