Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetkää pyörävarkaat, viette liikkumismahdollisuuden monelta köyhältä syrjäytyneeltä jonka pakko

Vierailija
11.08.2020 |

päästä kauppaan, apteekkiin, asioille.
Olen itkenyt koko illan, huomasin akasemmin tänään että pyöräni on varastettu. Pyörä jonka kanssa olen päässyt senverran liikkumaan kuin on pitänyt, näin olen pystynyt vielä asiani ja lapseni asiat hoitamaan, vaikka olen sairas ja jaloillani ei pysty kävelemään sataa metriä pitempään. Pyörällä olen voinut liikkua kilometrejakin.
Nyt en tiedä yhtään miten pääsen asioille, ennen kuin saan jostain hankituksi uuden pyörän.
Vanhaa on ikävä, se oli minulla oli 20 vuotta ja sen kanssa sain poljettua vaikka huonot jalat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( missä asut? Saat lainata mun pyörää...

Vierailija
2/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että harmittaa! :( itseltänikin pyörä pari kertaa varastettu, jopa kerrostalon pyörävarastosta. Miten jotkut kehtaa! Olen aina saanut kotivakuutuksesta vähän takaisin, uskon että sinäkin saat. Tosin omavastuu taitaa olla sen 100€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että ne pyörävarkaat lukee av- palstaa. :D :D Eiköhän ne ole piikittämässä itseään tai vaihtoehtoisesti matkalla Balttiaan pyöräsi kanssa.

Vierailija
4/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään luin että nark-karit rahoittavat huumeensa pyörävarkauksilla

Vierailija
5/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen säilyttänytpyörääni koko korona-ajan kotona sisällä. Napaurustosta on pöllitty varmaan 5pyörää, päätin että minun pyörääni ei pöllitä. olisi ihanaa, jos siellä täällä olisi pyörille tarkoitettuja lukittuja murtovarmoja häkkejä, jonne voi omansa jättää asioinnin ajaksi

Vierailija
6/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:( missä asut? Saat lainata mun pyörää...

Kiitos paljon, en usko että samalla paikkakunnalla. <3

Vierailija
7/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörävaras -elokuva olikin hiljattain. Itse varasti lopussa.

Vierailija
8/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että ne pyörävarkaat lukee av- palstaa. :D :D Eiköhän ne ole piikittämässä itseään tai vaihtoehtoisesti matkalla Balttiaan pyöräsi kanssa.

Täällä käy niin paljon ihmisiä, että joukossa on pakosti niitäkin jotka on pyöriä varastaneet.

Joskus voisi miettiä edes keneltä sen pyörän vie, olisiko mahdollista että pöllisi vain rikkaiden pihoilta esimerkiksi. Varakkaat eivät käytä pyöriä kuin harrastusmielessä, köyhät käyttävät niitä jokapäiväiseen liikkumiseen.

eri

Vierailija
9/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy niin paljon ihmisiä, että joukossa on pakosti niitäkin jotka on pyöriä varastaneet.

Joskus voisi miettiä edes keneltä sen pyörän vie, olisiko mahdollista että pöllisi vain rikkaiden pihoilta esimerkiksi. Varakkaat eivät käytä pyöriä kuin harrastusmielessä, köyhät käyttävät niitä jokapäiväiseen liikkumiseen.

eri

Narkki vie sen sieltä mistä on milloinkin helpoiten saatavilla. Tuskin miettivät keneltä vievät kunhan vain saavat päivittäisen annonsensa.

Vierailija
10/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin köyhänä opiskelijana. Jouduin kävelemään pitkiä matkoja monta kuukautta.

Monella hyvin toimeentulevalla on varastossa ylimääräinen pyörä. Voisitko kysyä jotain kautta lahjoituspyörää? Esim lappu kaupan ilmoitustaululle tai netin kautta otetaan vastaan palstalle ilmo? Kannattaa kertoa, että pyöräsi varastettiin...

Vierailija
11/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Narkki vie sen sieltä mistä on milloinkin helpoiten saatavilla. Tuskin miettivät keneltä vievät kunhan vain saavat päivittäisen annonsensa.

Eivät ne kaikki narkkeja ole. Jotkut vievät ihan ahneuttaan, heittävät pakettiautoon ja myyvät. Sitten on vielä erikseen känniset, jotka ei jaksa kävellä.

ja on vielä myös nuoret ilkivallantekijät, joille se on vain hupia ottaa joku pyörä ja lopuksi panna se paskaksi. Onhan niitä solmuun väännettyjä pyöriä aika ajoin ojanpientareilla.

Se on yhteistä, etteivät näistä mitkään ryhmät ajattele kuin omaa napaa.

Vierailija
12/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itänaapurin mafiosot ja narkit :D

Kyllä kuulkaas ihan tuikitavallisten pyörien varkauksista pääosan tekee täysin "tuikitavalliset" ihmiset, joille se pyörän varastaminen on jotain sairasta hupia tai sitten känninen kuningasidea.

Vierailija
13/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörävarkaat tosi alhaista sakkia! Pyörävarkaudesta pitäisi tulla kolme vuotta yhteiskuntapalvelua ja valtava sakko.

Odottelen innolla että kehittyy fillari jota ei pääse polkemaan ilman oikeaa sormenjälkeä.

Vierailija
14/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillarivarkaus menee ilkivallan kanssa täysin kusipäärikollisuuden kastiin, josta todellakin pitäisi tulla aivan suhteettoman kovat rangaistukset. Alhaista sakkia tulee kohdella asiaankuuluvalla tavalla.

Vierailija
15/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa! Toivottavasti saat uuden vaikka kirppikseltä.

Vierailija
16/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa laittaa pyörään syyhypulveria tai ohjata sähköä varkaalle.

Vierailija
17/23 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa pyora vaaleanpunaiseksi, ei kelpaa jannuille. Tai ota satula pois, hankala sen tapin paassa on istua.

Vierailija
18/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuulkaas ihan tuikitavallisten pyörien varkauksista pääosan tekee täysin "tuikitavalliset" ihmiset, joille se pyörän varastaminen on jotain sairasta hupia tai sitten känninen kuningasidea.

No joo mutta on sitä ihan järjestelmällistä pakettiautotoimintaakin, joka pääosin tullee baltiasta.

Ja jotkut hullut haluavat vielä tunnelin Helsinki-Baltia välille... Kysyn vaan että eikä nämä nykyiset rikolliset sieltä riitä, pitääkö niille antaa vielä suora tunneli.

Vierailija
19/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nost

Vierailija
20/23 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta on sitä ihan järjestelmällistä pakettiautotoimintaakin, joka pääosin tullee baltiasta.

Ja jotkut hullut haluavat vielä tunnelin Helsinki-Baltia välille... Kysyn vaan että eikä nämä nykyiset rikolliset sieltä riitä, pitääkö niille antaa vielä suora tunneli.

AP:n pyörä oli 20 vuotta vanha mummis eikä siitä saa pimeillä markkinoilla vaivan palkkaa. Tuskin niillä on Balttiassakaan kovin hurjaa kysyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi