Mies on töissä ja miespuolinen kaverini oli pari tuntia kahvilla
Voisiko teillä tehdä näin vai tulisiko mies mustasukkaiseksi?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 12:51"]
No eipä voisi mies kahvitella meillä vaimon kanssa.
Kyllä siitä meikäläiseltä hermo menisi saman tien.
Onneksi tuolla ei mitään miespuolisia ystäviä olekaan.
Ja huomautan, että vain naiset voivat kuvitella, että miehet voisivat olla heidän ystäviään ihan vaan platonisesti. Hah! 95% miehistä voi olla kyllä jonkun naisen ystävä, mutta tilaisuuden tullen panisi saman tien sitä ystäväänsä, riippumatta osapuolten suhdestatuksesta.
[/quote]
En kyllä usko tuota 95% -juttua yhtään. Todista.
Mies varatun naisen ystävänä on tekopyhyyttä. Jos naisella tyydyttävä mies, ei tarvetta muille mieskavereille, siis tapailla kahdestaan ja kahvitella. Eikä muutakaan puuhailla.
Kyllä voisi. Mieheni ei ole mustasukkaista tyyppiä, kyllä minä saan olla niin nais- kuin miespuolisten kavereideni kanssa kahdenkesken. Mieheni luottaa minuun eikä minulla ole mitään pettämishaluja, miespuoliset kaverini ovat kaikki sellaisia jotka eivät todellakaan ole minun tyyppiäni.
Mun mies pyysi että pyydän naapurin miestä käymään, naapuri on sairaslomalla ja tylsistyy. Mieheni ei ole ollenkaan mustasukkainen, en tosin tiedä miten naapurin vaimo olisi suhtautunut.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 18:23"]
No kai sä sentään annoit sille pillua?
[/quote]
No en antanut. Kuten mainittu, kavereita ollaan.
ap
Jos on yhteinen kaveri niin en uskoisi olevan ongelmaa, mutta vain mun joku mieskaveri/tuttava, saattaisi herättää mustasukkaisuutta. Miten itse ajattelet, jos miehesi kahvittelisi jonkin naisen kanssa pari tuntia?
Riippuu varmaan vähän... Tunteeko mies tätä ystävämiestä? Ja onko se ihan avointa ettei mitään sellasta epämääräistä...? Onko tää ystävä ihastunut suhun? Mut Joo, kyllä kummallakin saa olla kumpaakin sukupuolta olevia ystäviä. Ihan itsestäänselvyys.
En ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa, jolle tuo olisi ongelma.
Samoin jos tuntisin itse mustasukkaisuutta vastaavassa tilanteessa, olis ongelma meidän suhteessa luottamuspula ja mikä sen on synnyttänyt, ei se, että mies kahvittelee naispuolisen ystävänsä kanssa.
Mulla on vaan miespuoleisia kavereita. Mun mielestä suurin osa naisista on vittumaisia kusipäitä. :D Eli ei tulisi mustasukkaiseksi, suhteen alusta asti ollut selvää että hengaan enemmän miesten kanssa.
Tämä mies ja minä tutustuttiin työpaikassa viitisen vuotta sitten, samoihin aikoihin kun menin mieheni kanssa naimisiin. Tuntevat kyllä toisensa ja käy hän kahvilla myös silloin kun mieheni on kotona. Mutta kyllä se ystävyys on siis mun ja hänen välistä, ei mieheni ja tämä kaveri ole kahdestaan tekemisissä keskenään.
Ei ole ihastunut muhun eikä ole mitään epämääräistä.
Soisin vastaavan miehelleni täydellä luottamuksella.
ap
Mulla on miespuolisia kavereita paljon, mies ei kyllä ihan ymmärrä miksi asia on niin, vaikka olen yrittänyt selittää. Mutta kyllä tuo onnistuisi suurimmilta osin, joistakin kavereista olisi kyllä varmaan näreissään tietyistä syistä.
mun naapurissa pihlajistossa ei muita asukkaan kuin vittumaisia ämmiä hyi helvetti Viel minkänäköisiä oksettavia nutturoineen.
mun naapurissa pihlajistossa ei muita asukkaan kuin vittumaisia ämmiä hyi helvetti Viel minkänäköisiä oksettavia nutturoineen.
Mun paraskaveri on mies puolinen. Mulla on useita miespuolisia kavereita ja olen miesvaltaisella alalla.. ihan normaalia meillä
Olisi mies mustasukkainen ja toisin päin olisin minäkin. Tosin tollanen tilanne meillä kuulostaa jotenkin vieraalta muutenkin, olis eri asia jos olis alusta asti käynyt vastakkaisen sukupuolta olevia kavereita kahvittelemassa. Meillä vaan nuo vastakkaista sukupuolta olevat kaverit karsiutu aika alku vaiheessa, kun oltiin tosi nuoria ja mustasukkaisia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 18:37"]
En ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa, jolle tuo olisi ongelma.
Samoin jos tuntisin itse mustasukkaisuutta vastaavassa tilanteessa, olis ongelma meidän suhteessa luottamuspula ja mikä sen on synnyttänyt, ei se, että mies kahvittelee naispuolisen ystävänsä kanssa.
[/quote]
Ihanan iksisilmäistä! Entä jos on ollut pidempään jonkun kanssa ja toinen tulee mustasukkaseksi? Sitten vaan jättää?
Itse olen ollut mustasukkanen ja tuntenut samassa suhteessa toisinkinpäin tilanteita että mies on mustasukkainen niin kyllä se on ihan puhuttavissakin oltavaa ongelmaa mahdollisesti. Kurjaa että toisen tunteet on jotenkin parempia ja rehellisempiä kuin sen joka on mustasukkainen. Sillä jos oikeasti menisi sen toisen kenkiin niin näkisi ehkä jotain erilailla. Joskus voi katsoa omaankin napaan, ehkä sillä on syytä tuntemuksiinsa? Ei saa sinulta mitä tahtoisi..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 12:51"]
No eipä voisi mies kahvitella meillä vaimon kanssa.
Kyllä siitä meikäläiseltä hermo menisi saman tien.
Onneksi tuolla ei mitään miespuolisia ystäviä olekaan.
Ja huomautan, että vain naiset voivat kuvitella, että miehet voisivat olla heidän ystäviään ihan vaan platonisesti. Hah! 95% miehistä voi olla kyllä jonkun naisen ystävä, mutta tilaisuuden tullen panisi saman tien sitä ystäväänsä, riippumatta osapuolten suhdestatuksesta.
[/quote]
Tuskin kuitenkaan vastoin ystävänsä tahtoa?
Kyllä varmaan jokainen nainen kohtaa ihan päivittäin kadulla kulkiessaankin miehiä, jotka olisivat valmiita harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Joissain maissa sitten naiset kulkevatkin tämän vuoksi hunnutettuina, joissain maissa eivät kulje ollenkaan ulkona ilman miespuolista saattajaa, Suomessa onneksi kulttuuri on tässä asiassa vähän vapaampi.
Itse tiedän sen, etten panisi kenenkään kanssa jos olen varattu vaikka mahdollisuuksia tulisikin, ja niitähän tulee jos halua olisi vaikkei olisi ainuttakaan miespuolista ystävää. Tän tiedon pitäisi myös mun miehelleni riittää.