Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kartien imetysrintsikkakuva on LAVASTETTU!!!!!!!!

Vierailija
15.07.2006 |

Tuo kuva on lavastettu jotta uskottaisiin Surin olemassaoloon. Ihan kuin joku lähtisi ulos ja vielä unohatisi panna imetysliivien luukut kiinni! HAH!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisivat sen penskan näytille kerran niin loppuisivat nää puheet!

Vierailija
2/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. justjared. com/pictures/photos. php?yr=2006&mon=05&evt=katie_holmes_nursing_bra&pic=katie-holmes-nursing-bra01. jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä kerran olen pienen vauvan äitinä ollut liikkeellä imetysliivit auki..... Lapsi alkoi huutaa kurkku suorana nälkää ollessamme ulkona ja pitkän etsinnän jälkeen löysin syrjäisen puistonpenkin jolla imetin. Meillä oli kiire, olin todella väsynyt ja hajamielinen, joten liivien luukku jäi auki. Ei tosin onneksi näkynyt paidan alta ihan noin paljon.

Vierailija
4/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi kertonut, että nyt sulla on imetysliivit auki tässä kadulla ja tissi roikkuu ulkona?

Vaikka toki vahinkoja voi sattua, niin harva liikkuu kadulla ja kuvattavana miehensä/kaverin kanssa imetysliivit auki repsottaen...:).

Vierailija
5/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, onko vauvaa vai ei (luulen että ei), niin miten nuoresta, kauniista ja ihan lahjakkaasta näyttelijästä, jonka ura oli hyvällä alulla, voi tulla jonkun sekopään staran tahdoton sätkynukke, joka elää jossakin valhemaailmassa ilman mitään omaa tahtoa, identiteettiä ja uraa? Miten noin on voinut päästä käymään, missä vaiheessa Cruise sekosi, ja miten helvetissä se sai mukaansa nuoren naisen, jolla oli koko elämä edessään? Jossainhan oli, että tapasivat, kun Katie meni tapaamaan Cruisea elokuvaroolin toivossa. Sillä reissulla hän katosi täysin 16 tunniksi, laittoi sitten välit poikki ystäviinsä/sukuunsa ja on nyt mukana jossakin järkettömässä systeemissä Cruisen alistettuna marionettinukkena, ilman omaa elämää.