Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** JOULUKUISTEN VIIKONLOPPU (LA-SU) ***

15.07.2006 |

Aloitetaan uusi pino viikonlopulle kun en ainakaan huomannut vielä sellaista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut hiljanen lauantai... kaikki varmaan lomailemassa tai ainakin ulkona nauttimassa auringosta!

No lyhyesti minäkin pinoudun kun ei mitään uutta maata mullistavaa ole tapahtunut lähipäivinä. Tiistaina vasta seuraava neuvolakin.

Mistähän lähiaikoina on edes puhuttu....

hmmm joku kaipaili loppukuun odottajia, eli minä siis kuulun myös niihin, kun la vasta 26.12. ja kateeksi käy kyllä jo niitä, joilla viikkoja jo 19+?, kun itsellä vasta 16 ja risat :) Mutta perässä tullaan ja on se kiva välillä käydä lueskelemassa esim maaliskuisten pinoja... siinä vaiheessa tuntuu jo itselläkin olevan viikkoja hurjasti kasassa;D

Eipä kai kummenpaa tällä kertaa nyt meen mutustelemassa jääkaapista loput mansikat.

nnai 16+4

Vierailija
2/2 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka on siirtynyt jo viikolle 20+

Tuntuu ihan uskomattomalta olla jo näin pitkällä ja LA on 2.12.

Välillä mietin, et vois tuo nyytti jo olla vieressä ja välillä, et onneks on vielä aikaa totutella pikkusen ilmestymiseen.

Vähän ihmettelin tuossa, että mitenhän kaikki sujuu synnytyksen jälkeen. En ole koskaan ollut mikään lässyttävä täti, vaikka lasten kanssa olen paljonkin ollut ja touhunnut. Ei tee mieli mennä lääppimään kenenkään vauvaa, vaikkakin vaunuja ja odottavien äitien päällä olevia vaatteita katsonkin. Jotkut odottavat minun oleva haltioissaan jokaisesta vastaan tulevasta vauvasta ja rakastavan lapsen itkua. En tiedä onko tämä jotain yleistä " äitiys myyttiä" . Oma työterveyslääkärini tosin kertoi, että hänelläkin meni muutama viikko oman vauvaan tutustumiseen, esikoinen on vaan niin ihmeellinen pakkaus, että tuntee olevansa Liisa ihmemaassa.

Tälläisiä viikonlopun mietteitä :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla