Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisesta hyväksikäytöstä koskettava mutta rohkaiseva tositarina nyt

Vierailija
08.08.2013 |

tv:ssä, tunnettu kirjailija ja puhuja Joyce Meyer kertoo tarinansa: Tv7:n netti-tv http://www.tv7.fi/?player=oldie

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus-läppää. Ei kiitos. 

Vierailija
2/5 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 00:07"]

[/quote]

Olet varmasti aika ennakkoluuloinen uskontoa tai Kristusta kohtaan, mutta ehkä asiaan tuo tarpeellista näkökulmaa se, että on tehty jopa väitöskirjoja ja yliopistotutkimuksia (esim. psykologian alalta), joissa uskonnon/uskon yksilölle tuoma toivo, optimismi, voimaantuminen, perusturvallisuuden tunteen ja itsetunnon voimistuminen jne. on todettu merkittäväksi tueksi erilaisista kriiseistä toipumisessa. Ainakin minun korvaani kuulostaa varsin arvokkaalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 00:07"]

[/quote]

Olet varmasti aika ennakkoluuloinen uskontoa tai Kristusta kohtaan, mutta ehkä asiaan tuo tarpeellista näkökulmaa se, että on tehty jopa väitöskirjoja ja yliopistotutkimuksia (esim. psykologian alalta), joissa uskonnon/uskon yksilölle tuoma toivo, optimismi, voimaantuminen, perusturvallisuuden tunteen ja itsetunnon voimistuminen jne. on todettu merkittäväksi tueksi erilaisista kriiseistä toipumisessa. Ainakin minun korvaani kuulostaa varsin arvokkaalta!

[/quote]

En ole ennakkoluuloinen. Olen kasvanut uskonnollisessa ympäristössä ja ymmärtänyt, ettei se ole minulle sopivaa elämää. Minä saan kaiken hyvä elämääni ihan muualta. 

Vierailija
4/5 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis sanoo myös, että ennakkoluuloa eräällä vastaajalla, vain siksi, että usko ei itselleen sovi.

uskonnoton

Vierailija
5/5 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt herranjestas! Miksi ihmeessä pitäisi katsoa ohjelma uskonnolliselta kanavalta, jos ei kerran ole uskovainen? Sillä kanavalla esitetään ohjelmia, joissa uskonto ja usko näyttelee isoa osaa. Jos se saa vaivaantuneeksi tai mitä ikinä, niin miksi sitten itseään sillä kiusaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi