Onko miehesi hauska ja hyvä keskustelija? Puhutteko päivän aikana paljon keskenänne? Nauratteko yhdessä?
Mä tunnen itseni yksinäiseksi, vaikka olemme yhdessä :(
Kommentit (3)
Eletään kaksistaan, kun noita lapsia ei näköjään aiokaan tulla, niin että kahdestaan on siis osattava viihtyä, ja mikäs siinä. Juttua kyllä luistaa, niin arkisista hupsutuksista aina vakavaan syvällisempään pohdiskeluun, ja kaikesta siinä välillä.
Päivän aikana jutellaan kyllä silloin harvoin, kun ollaan yhdessä koko päivä. Nytkin mies on töissä. Lähetellään kyllä päivän mittaan sähköposteja, mutta eipä se ihan sama asia ole. Aamulla ja illalla sitten enemmän...
Usein en ole varma, onko hän hauska tahallisesti vai tahattomasti, mutta anoppi sanoo, että tahallisesti. Hän oppi tuon erikoisen puhetapansa kuulemma koulussa Englannissa, jossa jokaisen sivistyneen ihmisen kuului osata käyttää kieltä luovasti. Nautin tästä ominaisuudesta suuresti. Usein jään oikein maistelemaan hänen sanontojaan. Välillä hän keksii ihan uusiakin sanoja, jotka poikkeuksetta ovat erittäin hyvin kohdettaan kuvaavia ja hauskoja.
Viimeksi tänään hän autossa ostoksilta tullessa käytti uutta ilmausta ja katsoi minua syrjäsilmällä että tajusinko mikä monimerkityksisyys siihen liittyi. Onneksi tajusin vaikka se perustui englannin kielen osaamimseen joka ei minulla ole lainkaan samaa luokkaa kuin hänellä.
mies on aviovelvollisuuksien lisäksi paras kaverini;) Hän on kyllä päivät poissa, mutta kunhan töistä pääseen ja jälkikasvu vetää sikeitä, niin saatetaan tuntikausia juoruta ja keskustella..