Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso sf-mitta

07.08.2013 |

Heippa. Eli viikkoja on nyt 37+0 ja sf on 41 cm!! Onko kenelläkään kokemusta isosta masusta ja selvisikö mistä johtui?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, mulla ei esikoisen loppuraskaudesta mahtunut enää sf-mittalukemat neuvolakortin taulukkoon ja poika syntyi jo viikolla 38. Kuopuksen kortista tarkistin juuri ja lukemat olivat juuri samat kun sinulla nyt! Täysin normaalipainoinen/hoikka olin kun tulin raskaaksi, molemmista maha pompsahti esiin selvästi nähtäville jo aivan ensiviikoilla ja ennen raskauden puoltaväliä alkoivat ihmiset kysellä koska synnytän :D Ultrassa ravasin alkuun kun epäiltiin kaksosia tai että "pakko olla pitemmällä" ja viikon 30 jälkeen lapsivesi ja kilot lisääntyivät sitä tahtia että ravasin ultrassa lähes joka viikko. Raskausajan diabetes oli kuopuksesta, mitään muuta "epänormaalia" en tähän hätään keksi. + siis se runsas lapsivesi. Toinen oli pikkusen yli 4kg ja toinen pikkusen vajaa syntyessään. Molemmat ihania ja terveitä, vaan äitirukalla oli vaikeeta loppuraskaudesta. En mm. pystynyt pukemaan sukkia itse jalkaan, koska olen puoltoistametriä pätkä ja fysiologiset faktat estivät taipumisen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla