Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi työ?

Vierailija
07.08.2013 |

a)

- työsopimuksessa minimituntimäärä 70 h/3 vkoa, usein täydet tunnit (111 h/3 vkoa), mutta joskus tosiaan vain se 70 tuntia 

- palkka 10,23 euroa tunnilta plus lisät (ilta, sunnuntai, pyhä)

- työvuorot aamupainoitteisia 8-16, myös viikonloppuja, myös pitkiä työpäiviä ja iltavuoroja 14-21.30

- työ on hyvin kuormittavaa niin fyysisesti kuin henkisestikin, en nauti työstä mitenkään

- työkaverit mukavia, johtaja ok, asiakkaat ihania

- ei etenemismahdollisuuksia, minun kehittämisajatuksia työn suhteen ei juuri kuunnella

- työmatka 15 km, julkisilla ei pääse

b)

- täysiaikainen, toistaiseksi voimassaoleva työsopimus

- kuukausipalkka n. 1850 euroa/kk plus lisät (ilta)

- työvuorot lähes täysin iltoja 14-21.30, myös lauantait, sunnuntait aina vapaat, joskus myös pidempiä vuoroja

- työ on ihan erilainen, hyvin kevyt niin henkisesti kuin fyysisesti, helppo ja kiva työ

- pieni työyhteisö, voin käytännössä itse rakentaa työtehtävät pitkälti mieleni mukaisiksi

- työmatka 22 km, julkisilla ei pääse

olen 15-vuotiaan yksinhuoltaja

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsisin tuon b-vaihtoehdon, tosin aika tarkkaan tuossa saa miettiä, miten ehdit viettää aikaa lapsesi kanssa ja miten hän ei olisi joka ilta yksin. Tai tottakai tuon ikäisellä on jo omat menot, mutta kuitenkin.

Toisaalta jos tuossa toisessakin työssä on kuitenkin myös iltavuoroja ja viikonloppuja, ja tässä b:ssä sunnuntait aina vapaat. Olisiko mahdollisuutta että teet jotain etänä tai että voisit tehdä edes muutaman päivän viikossa aamuvuoroa?

Joka tapauksessa b-vaihtoehto kuulostaa minusta paljon paremmalta, en nyt jaksanut laskea  mutta palkkakin taitaa olla parempi?

Vierailija
2/2 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-vaihtoehto, jaksat varmaan paremmin, kun työ kevyempää ja vaikutusmahdollisuuksia on.  On myös taloudellisesti turvatumpi saada aina vähintään tuo 1850 e palkka, ykisntienaaja kun olet. Tuossa toisessahan on paljon pienempi palkaa täysilläkin tunneilla. Ei niistä ilta- ja pyhälisistä paljoa kerry.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi