Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niksipirkka, näin löydät hukassa olevat vaatteet

Vierailija
06.08.2013 |

Siivoa kaappi. Mulla ei ole kaapit nyt edes hirveän sekaiset, mutta sinne ne olivat alimmaiseksi painuneet ne hyvät rintsikat, mitkä luulin unohtaneeni jonnekin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ei tuo ole mikään niksi kun siitä ei käytetä vanhoja sukkhousuja lainkaan...

Vierailija
2/6 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vanhoja sukkahousuja siivotessasi vaatekaappia, ja myös päässäsi, näin ei pölise henkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan se sieltä! Ja varastoi sinäkin ap ne hyvät rintsikat vanhoihin sukkahousuhin niin loppuu turhat siivoomiset kuules;)

Vierailija
4/6 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hukassa kahdet kengät: mustat, kivat ballerinat ja valkoiset Ecco-sandaalit. En muista vieneeni niitä kirppikselle, mutta olenkohan sittenkin vienyt! Ei auta kaapin siivoaminen tässä :(

Vierailija
5/6 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:52"]

Minulla on hukassa kahdet kengät: mustat, kivat ballerinat ja valkoiset Ecco-sandaalit. En muista vieneeni niitä kirppikselle, mutta olenkohan sittenkin vienyt! Ei auta kaapin siivoaminen tässä :(

[/quote]

Tunge vanhat sukkahousut päähän mietintämyssyksi, niin eiköhän ala muistumaan missä ne on

Vierailija
6/6 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:52"]

[/quote]

Pane ne vanhat sukkahousut jalkaan, muistaahan ne varmaan, missä ne kengät ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme