Kuvaile poliisin vaimon prototyyppi?
Tapailen miestä, joka on poliisi ja minua häiritsee kun en mielestäni ole sellaisen lainen kuin minkälaiseksi miellän poliisien puolisoiden olevan. Kertokaa te "ennakko-oletuksenne" niin näen olenko yksin ajatukseni kanssa.
Kommentit (19)
joku terveydenhoitaja, sairaanhoitaja tai sosiaalityöntekijä.
Useimmiten nainen.. Tumma tai vaaleatukkainen, tai jotain siltä väliltä?
Tsiisus.
no mitä? ihan tavallinen ämmä, ainakin minä. Ei meissä mitään erityispiirteitä ole. :D -eikä kyllä ole niissä poliiseissakaan, ihan tavis ammatti se on, muiden joukossa.
Jaa, että prototyyppi. Tunnen parikin poliisia ja heidän puolisoa. Toinen puolisoista on urheilun aktiiviharrastaja ja hyvinkin meneväinen, korkeasti koulutettu. Toinen melko perinteisen oloinen suomalainen naisihminen, puhelias ja sosiaalinen, mutta hyvin perhekeskeinen.
Tunnen yhden poliisin vaivom, ja hän on opettaja ammatiltaan.
Tunnen yhden, erittäin korkeasti koulutettu fiksu nainen.
Hyvin treenattu ja kaikin puolin järkevä ihminen.
Vaaleat pitkät hiukset, urheilullinen, mutta naisellinen vartalo.
Ammatiltaan sairaanhoitaja tai opettaja.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:14"]
no mitä? ihan tavallinen ämmä, ainakin minä. Ei meissä mitään erityispiirteitä ole. :D -eikä kyllä ole niissä poliiseissakaan, ihan tavis ammatti se on, muiden joukossa.
[/quote] älä suotta murehdi mitään ennakko-odotusjuttuja, anna tunteen viedä. Veikkaan että niin monta kuin on erilaista poliisia, niin monta on myös erilaista naista :) Minä en ole treenattu enkä hyvävartaloinenkaan, ihan tavisammatissa olen ( no, jotenkin yllättävää, sairaanhoitajana...), ja ihan normisettiä. Me olemme tavanneet jo lukioaikana, ja sitten vain ajauduimme näihin ammatteihin. Jos olet kiinnostunut siitä miehestä, anna mennä, äläkä ajattele ensisijaisesti hänen ammattiaan, hän ei kumminkaan vapaa-ajallaan ole muuta kuin sinun miehesi <3
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:47"]
Hyvin treenattu ja kaikin puolin järkevä ihminen.
[/quote]
Ihan kun puhuisit jostain eläimestä...
Jos noin innokas olet, voithan alkaa poliisisi vaimoprototyypiksi. Varsinainen vaimo tulkoon sitten myöhemmin.
Muistat vaan sen, että niillä on sitten paskat palkat. Eli jos oot ite matalapalkkasella alalla, niin älä rupee haaveileimaan mistään Bahaman matkasta...
Niin jos vasta tapailet niin miksi mietit itseäsi vaimona? Vai mietitkö minkälainen vaimo tuolla poliisillasi tällä hetkellä on?
No voi paska sun tyhmyyttä. Kaikenlaisia vaimoja on... Minäkin....
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 08:25"]
No voi paska sun tyhmyyttä. Kaikenlaisia vaimoja on... Minäkin....
[/quote]
:D
Pliisu