Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälleni on tapahtunut jotain ikävää tai kamalaa. Ei kerro suoraan, mutta vihjailee

Vierailija
11.08.2020 |

Tulee viestejä, kuten "miten päästä tästä tuskasta, tämä hirveä tapaus seuraa minua loppuelämäni" ym. Yritän lohduttaa sanomalla jotain ympäripyöreän myötätuntoista. Toisaalta vähän ärsyttääkin. Jos ei aiokaan kertoa, miksi tällaista vihjailuakaan?
Miten toimisitte? Rohkaisisitte avautumaan vai jättäisitte nuo viestit huomiotta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan että nyt jumaliste kerrot suoraan tai loppuu tuo vikinä

Vierailija
2/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan päässy kakat pöksyihin, siksi lähettelee kun vaatteet ripulissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan raiskattu.

Vierailija
4/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy. Sillähän se selviää. Jos ei kerro, niin voit yhden myötätuntoisen vastauksen lähettää, jossa toteat, ettet tiedä mistä on kyse, mutta hän voi halutessaan kertoa ja toivot hänelle helpompia aikoja. Sitten annat olla.

Vierailija
5/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian ihana ihminen

Vierailija
6/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hirveä tapaus, höm

Vierailija
7/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itseänikin rasittaa moiset huomionitkijät. Juuri kaveri postasi kuvan lapsestaan sairaalassa ja kertoi että urhea pikku potilas, mutta ei sitten että miksi sinne joutui, vaan kaverit joutuivat kyselemään häneltä. Itse olen ottanut sen taktiikan että jos et kerro vaan vihjailet, niin aikaasi tuhlaat, minä en ala kalastelemaan ja voivottelemaan.

Vierailija
8/8 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että tuollainen on epäreilua. Itse en kerro kenellekään, koska asia on niin hirveä, enkä halua järkyttää ketään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme