Pers aukiset Tori-myyjät
Älkää myykö niitä roinianne ajatuksella, että vastauksia ei malteta odottaa ja roinanne täytyisi noutaa samalla sekunnilla. Haen mieluummin kalliimmalla kaupasta.
Kommentit (6)
On hyvin helppo ymmärtää, että myyjä toivoo pikaisia kauppoja.
Heti löytyi kaksi pers aukista :D :D
Tavara myydään sille joka nopeiten hakee sen. Liian usein käynyt niin, että viikon päästä tuleva ostaja tekee oharit ja muut ostajaehdokkaat ovat saaneet tuotteen sitten jo muualta.
Juurikin näitä ohareita/ghostausta tulee vastaan ja paljon. Itse varaan tuotetta vain maksua vastaan, eli maksat vaikka puolet etukäteen ja loput sitten viikon kuluttua paikan päällä kun pääset hakemaan ostoksesi. Kuten joku tuossa ylempänä sanoikin, varausohareiden aikana olisi voinut tuotteen myydä jo moneen kertaan, ja se pyörii nurkissa turhaan.
Ei kuule ole rahasta kiinni. En myy tavaroitani siksi että olisin rahapulassa, vaan siksi että ne ovat minulle tarpeettomia. Haluan niistä eroon mahdollisimman nopeasti ja vähällä vaivalla, ja minulle on täysin yhdentekevää kuka ne ostaa, kunhan kaupat sujuvat mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti. Ap:n tosiaan kannattaa tehdä ostokset kaupasta, niin kukaan ei hoputa vaan saat rauhassa miettiä ja pähkäillä ostatko vai et.
No hae.