Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Oletko sä koskaan miettinyt, että sun ei kannattaisi pitää lyhyttä hametta?"

Vierailija
06.08.2013 |

Näin kysyi eräs kollega minulta viitisen vuotta sitten. Kuvitteli reppana kaiketi loukkaavansa.

Mistä lie tulikin mieleen nyt yhtäkkiä. Nauratti vain. Hän on sittemmin lähtenyt pois meiltä, ei viihtynyt. Lateli samoja kommentteja muillekin, kunnes kuvitteli voivansa vittuilla henkilöstöpäälliköllemme. Laittoi hänet ruotuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ihminen.

Vierailija
2/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti on kuitenkin jäänyt jonnekin takaraivoon sinua kalvamaan, kun se nyt tuli mieleen... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. mun selluliitti reisillä en käytä kauhean lyhyttä hametta. Polvet saa näkyä mutta ei sen yläpuolelta :) Ootko varma että hänen kommentissa ei ollut jotain perääkin ? Ihan ystävällisesti kyselen, jos hän vaikka suorasukkaiseen tapaansa halusi auttaa..

Mulla on ystävä jolla on aikuisiällä todettu ADHD (mies) ja hän on juuri tuollainen, sanoo mitä sylki suuhun tuo. Esim. olen saanut kuulla kuinka mekkoni näyttää yöpaidalta tms. Me ollaan kaveripiirissä totuttu tuohon mutta ulkopuolisen silmissä varmasti kuulostaa nämä hänen letkautuksensa tosi törkeiltä.

Vierailija
4/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti oli perää. Mutta käytän silti lyhyitä hameita. Minulla on paksut pohkeet, noin 40 cm, mutta hähhää, kiusallanikin esittelen niitä sukkiksissa.

Vierailija
5/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes sanonut sille takaisin että "Oletko koskaan harkinnut naamasi peittämistä koska se näyttää ihan vanhalta emättimeltä"?

Vierailija
6/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se muille kuuluu, miten me thunder thightsit pukeudutaan? Mihin sitten saisi pukeutua? Minä ainakin pidän minihametta jos siltä tuntuu - ja on kuulkaa reittä ja pohjetta.

Vierailija
7/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 08:41"]

Mulla on ystävä jolla on aikuisiällä todettu ADHD (mies) ja hän on juuri tuollainen, sanoo mitä sylki suuhun tuo. Esim. olen saanut kuulla kuinka mekkoni näyttää yöpaidalta tms. Me ollaan kaveripiirissä totuttu tuohon mutta ulkopuolisen silmissä varmasti kuulostaa nämä hänen letkautuksensa tosi törkeiltä.

[/quote]

Ihmisten nyt tulisi hallita perus käytöstavat, etenkin suomalaisten.

Mäkin voisin alkaa huutelemaan ihmisille kaikkea loukkaavaa ja asiatonta päin naamaa, katsella miten reagoivat, ja jälkikäteen vaan sanoa että no heh heh kun mulla on tämä tourette, ja vaatia sen tekosyyllä kaikilta ymmärtämystä.

Vierailija
8/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kunnon hormoonikanareidet, mutta mitäs sitten?

Ei kaikkien tartte olla vinkuheinän näköisiä!

Vierailija
9/9 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt silti ketään vinkuheinäksi nimittelisi. t. Aluperäinen paksupohje

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 09:19"]

Minullakin on kunnon hormoonikanareidet, mutta mitäs sitten?

Ei kaikkien tartte olla vinkuheinän näköisiä!

[/quote]