Oletteko ollut ainoa elokuvissa?
Minä olin tänään taas kerran :)
On se kiva, kun voi rapisutella karkkipussia niin paljon, kuin haluan.
Kävin katsomassa The Witch in the Window (kauhu elokuva). Pari vuotta vanha elokuva, mutta nyt ensi-ilta Suomessa. Olisiko 10. kerta, kun olen ainut elokuvissa. Onko muille käynyt samoin?
Kommentit (36)
Jep. Quiet Place eli Hiljainen Paikka kauhuelokuva. Sain olla yksin viikonloppuna. En muista kuinka aikaisin se oli.
Vierailija kirjoitti:
En ihan totaali yksin mutta helsingin pikkuleffateattereissa aikoinaan kuten bio cityssa oli ihan tavallista että siellä oli vain muutama tyyppi lisäkseni. Outoja ei - jenkkileffoja kun kävi katsomassa.
Itse tiedän kanssa vastaavanlaisen teatterin ja samanlailla sielläkin käy porukkaa, kuin sanoit.
Nyt en käynyt siinä pienessä teatterissa.
Olen ollut. Tykkään käydä viikolla päivä näytöksissä, joissa on vähän katsojia, joskus olen ainoa. Koen yksityisnäytökset luksuksena!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lapsen kanssa katsomassa jotain animaatiota, iso sali eikä muita katsojia. Eipä tuo niin mullistava kokemus ollut.
Mutta saattaa vähän huvittaa tuo tilanne?
En tiedä, arkisin päivänäytöksissä on (oli) 196useinkin aika heikosti katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa käynyt näin. Viime syksynä edellisen kerran, Kiitos tilauksesta oli leffa.
Hienoa olla Premium-salissa omassa näytöksessä 😁. Huusin kerran ääneenkin, vaikka ei ole mikään jännityselokuva, mutta vaikuttava.
On siinä omat mahtavuutensa, kun on ainut elokuvissa😎
Vierailija kirjoitti:
Jep. Quiet Place eli Hiljainen Paikka kauhuelokuva. Sain olla yksin viikonloppuna. En muista kuinka aikaisin se oli.
Yleensä ne myöhäisimmät leffat on ne jolloin oon yksin.
Vierailija kirjoitti:
Masturboitteko jos olette yksin?
Älä nyt noin hävytön ole. Ehkä pierasta voisi äänekkäästi ja röyhtäillä. Itse pyörin paikoillani, jalat pitkälteen toisten penkkien päällä.
Olin kerran yksin. Nyt en enää muista, mikä elokuva se oli. Muistaakseni oli niin, että katsoin kaksi elokuvaa putkeen tuolloin ja jälkimmäinen oli se, jonka katsoin yksin. Tosin elokuvateatterin omistaja tuli sitten salin puolelle myös istumaan. Voi olla, että se oli joku Kieslowskin väritrilogian elokuvista, mutta ei välttämättä. Joka tapauksessa se oli sitä aikaa, kun Kolme väriä pyöri elokuvateattereissa. Kyseessä oli pienehkön paikkakunnan elokuvateatteri, jossa kävin katsomassa melkein jokaisen elokuvan. Kerran kävi niin, että mulle tuli kesken elokuvan vatsatauti ja jouduin poistumaan kesken näytöksen (ensin vessaan ja sitten kotiin). Halusin nähdä leffan kuitenkin kokonaan (jos en väärin muista, se oli 90-luvun filmatisointi Pyhimyksestä), joten menin uudestaan, ja elokuvateatterin omistaja päästi mut ilmaiseksi sisään.
Yksin Helsingin Kaisaniemessä vuos sitten arkipäivänä.
Periaatteessa olen ollut, kerran. Vuonna kepakko ja kivi Wolverine tuli teattereihin vappuna. Menin etukäteen ostamani lipun kanssa innosta tutisten paikalle hyvissä ajoin. Lipunmyyjä torkkui tiskin takana ja kehotti minua menemään vaan suoraa saliin, istumapaikka vapaavalintainen.
Odottelin puolisen tuntia. Juuri kun sali hämärtyi ja mainokset lävähtivät valkokankaalle, sisään ryntäsi kolme kikattavaa teinityttöä. Kikattelu jatkui läpi mainosten, mutta elokuvan alkaessa laskeutui hämmentynyt hiljaisuus jonka katkaisi vielä hämmentyneemmän kuuloinen kysymys.
"Eiks tän pitäny olla Hannah Montana?"
Olivat onneksi hiljaa koko elokuvan ajan. Taisin itse metelöidä enemmän karkkipussia rapistellessani.
Kerran olin. Pienessä kaupungissa arki-iltana olin ainoa katsoja. Ihan hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Fellinin ohjaama Laiva. Muitakin tuli mutta lähtivät pois n. puolen tunnin kuluttua.
Oliko se sitten niin tylsä, vai mitä?
Ei ollut tylsä. Fellinin elokuvat ovat todella laadukkaita, mutta eivät uppoa kaikkiin. Hollywood tekee elokuvansa siten, että keskivertoihminen ymmärtää ja katsoo niitä. Ei mitään liian vaikeaa.
Fellini teki elokuvansa ilman kompromisseja.
Kertaalleen on käynyt niin. Ei kovin mainstream elokuva ja viimeisiä näytöksiä paikallisessa pienemmässä teatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut ainoa sen ainoan kerran kun olen käynyt.
Ja millon se on tapahtunut?
Taisi olla -88
Ja millon se on tapahtunut?