Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset muuttuvat niin kylmiksi ja itsekkäiksi kun ovat eronneet?

Vierailija
05.08.2013 |

kokemuksia ja näkemyksiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kokemukset opettaneet, että muuten ei pärjää elämässä? Tai siis - avioliiton aikana esittänyt muuta, eikä tahdo enää.

Vierailija
2/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä opettaa pitämään puoliaan. Mies kun toimii samalla tavalla hän on vain harkitsevainen ja pitää huolta omista eduistaan ja on eteenpäin pyrkivä. Ja ei, en ole eronnut itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin olla huomaavainen ja epäitsekäs vaimo. Kiitokseksi sain uskottomuutta ja paskaa niskaan. Nyt olen eronnut, kieltämättä itsekäs enkä enää parisuhdetta halua. Seksiseuraa saan tarvittaessa, kiva potkasta miekkonen pihalle kun on saanut hommat hoidettua. 

Vierailija
4/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa. Jonkinlaiseen kevyeen tapailusuhteeseen voin vielä suostua, jos sopiva mies löytyy, mutta en ikinä halua ketään enää saman katon alle! Voi olla, että yhden yön kestäisin, mutta parikin yötä saisi jo minut kiristelemään hampaitani - molemmille siis omat kodit.

Ja kaikenlainen miehen äitinä oleminen on kamalinta, mitä tiedän. Monet miehet tuntuvat rakastavan sitä pikkupoika-äiti -leikkiä, mutta minä olen aikuinen nainen ja haluan aikuisen miehen, en holhottavaa pikkuidioottia.

En kyllä miestä kaipaakaan, elämäni on rikasta ja mielenkiintoista muutenkin, enpä oikein miestä ehtisi tapaamaankaan.

Vierailija
5/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat nähdä maailman miesten silmin. Ennen uskoivat sinisilmäisesti prinsessaunelmiin. Kyynistyvät sitten ja alkavat keskittyä enemmän itseensä.

Vierailija
6/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus tuhoaa ihmisen sisältä. 

Valitettavasti mätä alkaa haista myös ulkopuolelle jossain vaiheessa. 

Vierailija
7/7 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta eronneet ovat paljon rennompia ja iloitsevat elämästään. Toki jos on rahahuolia, se vaikuttaa ihmisen käytökseen ja eronneilla yksinhuoltajilla usein on ainakin aluksi tiukkaa.