Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi?

15.07.2006 |

Eli meijän poika jolla ikää 5kk ja 3vko alkoi yhtäkkiä heräilemään öisin vaikka oli jo alle 3kk:n ikäisenä nukkunut niin, että ainoastaan aamulla oli yks pikkuherääminen siinä 6-7 aikaan ja siitä sitten jatkoi uniaan aina tonne 9 asti.. Päiväunet meni myös tosi hyvin vaunuissa ja kerrallaan nukuttiinkin 2-4h. Ainut ikävä asia meillä oli toi yöunille meno ja sekin lähinnä siks että jätkä kukkuili melkein aina tonne 23 asti ennenko nukahti..Sitten tuli helteet ja kaikki muuttui,eka meni päiväunet ja aika pian meni yöunetki.. Eli vuorokaudessa ei nukuta 2h pitempää pätkää kerrallaan päivin taikka öin :( Olen kokeillut uskokaa kaikkea ja poika on koko ajan väsynyt koska unen tarve olis hänellä suurempi. Päiväunetki lyheni entisista 2-4h unista 0,5-1h uniin. Enkä usko et hänen valveilla olo aika olis niin paljoa lisääntynyt näin yht´äkkiä.Joo on kova liikkumaan mutta unissaan ei kyllä liiku juuri ollenkaan ja yöllä kun hän huutaen herään niin on just melkeinpä samas asennos mihin on nukahtanutki.Ei auta tutti koska tuttia ei syö,ei vierelle ottaminen, suppoakin olen pari kertaa kokeillu et jos hampaat vaivais,mutta ei! Ja helteetkin meni jo sillon nukuttiin nakuna eikä sekään auttanu.. Auttakaa hyvät ystävät jos osaatte, mun tekee pahaa kun laps on koko ajan väsynyt raasu enkä saa häntä nukkumaan ja tietty omaki jaksaminen rupee kohta olemaan heikoilla.. Kiitos jo kaikille jotka jaksoitte lukea vuodatukseni..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla