Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kiihottaako sinua pikapano?

Vierailija
04.08.2013 |

Tuntuuko naisista koskaan siltä että NYT tahtoo saada kunnon spontaanin panon ilman mitään valmisteluja tai lämmittelyjä. Miehenä katson usein vaimoani hänen pyllistellessään esim. puutarhassa tai hänen tullessaan suihkusta. Haluaisin naida häntä joskus välittömästi ja yllättäen, mutta häntä ei kiinnosta yllätävä seksi vaan aina täytyy olla "oikea fiilis" ja "tunnetta mukana". Eikö naisia koskaan paneta niin että sukat pyörivät jaloissa ja järki sumenee? Millainen spontaaani ja suunnittelematon seksi kiihottaa sinua naisena ja onko sinulla siitä kokemuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 00:10"]

Tuntuuko naisista koskaan siltä että NYT tahtoo saada kunnon spontaanin panon ilman mitään valmisteluja tai lämmittelyjä. Miehenä katson usein vaimoani hänen pyllistellessään esim. puutarhassa tai hänen tullessaan suihkusta. Haluaisin naida häntä joskus välittömästi ja yllättäen, mutta häntä ei kiinnosta yllätävä seksi vaan aina täytyy olla "oikea fiilis" ja "tunnetta mukana". Eikö naisia koskaan paneta niin että sukat pyörivät jaloissa ja järki sumenee? Millainen spontaaani ja suunnittelematon seksi kiihottaa sinua naisena ja onko sinulla siitä kokemuksia?

[/quote]

Monet sanovat että kiihottaa, mutta totuus on toinen. Aina pitää olla oikea fiilis ja tunne. Ei nyt eikä nyt. Kuitenkin halutaan esileikkiä. Esileikkihän pilaa koko seksin.

Vierailija
2/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vois kiinnostaa, jos olen himokkaalla päällä. Mut silloin jos en ole, niin se ei vaan onnistu :(

Mulla ei kokemusta ole, mutta vastasin nyt silti, koska sen verran tunnen itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma kokemus on se, että usein jos olen viihteellä himottaa ja tekis mieli pikapanoja pitkin iltaa. Muutoin sitten esileikkejen kanssa, koska helpottaa rentoutumista ja orgasmin saantia. Entiiä miks musta tulee viinapäissään sellainen riettailija ;)

Vierailija
4/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Olin ystävien kanssa baarissa kun yhdenillanjuttu laittoi viestiä. Käytiin panemassa todella pikaisesti, kevyttä pussailua kummempaa esileikkiä ei harrastettu. Puin, kampasin hiukset, taksilla takaisin baariin, sanoin kavereille että olin ollut toisessa kuppilassa juttelemassa tyypin hanlakasta elämäntilanteesta.

Jäi ihan kiva kuumotus.

Vierailija
5/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joskus saattaa olla niin horny olo, että tekisi mieli heti saada patukkaa sisäänsä. Asian tekee vain hankalaksi se, että en saa yhdynnässä orgasmia, joten sen vuoksi haluan pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
6/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus: Ei.

Vierailija
7/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on hauskaa, kiihottavaa, "tuhmaa" ;D Kyllä jos mies osaa tehdä aloitteen sujuvasti niin ei ole ongelmaa! Se piristää kummasti!! :) Suosittelen! Ei aina tarvitse olla niin "romanttista" ja pitkän kaavan mukaan.. 

Vierailija
8/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos satun olemaan valmiiksi kiimainen, niin ei välttämättä tarvita mitään ns. esileikkejä. Toki tahdon että mies sormeilee samalla kun työntyy sisään.

Vierailija
9/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 13:45"]

Kyllä. Se on hauskaa, kiihottavaa, "tuhmaa" ;D Kyllä jos mies osaa tehdä aloitteen sujuvasti niin ei ole ongelmaa! Se piristää kummasti!! :) Suosittelen! Ei aina tarvitse olla niin "romanttista" ja pitkän kaavan mukaan.. 

[/quote]

Samaa mieltä!

Mutta se, että voi olla pikapanojakin, tarkoittaa sitä, että sen perus-seksielämän pitää olla kunnossa. Jos alkaa näyttää siltä, että mies kuvittelee, että koko ajan voi olla vaan pikaisia, niin se hyydyttää ainakin meikäläisen pikasten halut.

Eli kunhan balanssi säilyy, kaikki käy.

Vierailija
10/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun valtavan helposti nykyään. Melkein riittää, että näen seisovan kalun ja olen siinä paikassa kostea. Klitorista pitää kuitenkin jynssätä pikapanossakin tai muuten en pääse huipulle asti. Pikapanohan ei tarkoita sitä, että mies laukee parissa minuutissa, eihän.

Vierailija
11/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi kiihottua pikapanosta? esileikki on osa seksiä ja se saa naisen haluamaan kyrpää.

Vierailija
12/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 14:34"]

miksi pitäisi kiihottua pikapanosta? esileikki on osa seksiä ja se saa naisen haluamaan kyrpää.

[/quote]

miksi tätä biologista faktaa miinustettiin?

Vierailija
13/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus on panettanut niin, ettei siinä mitään esileikkejä tarvita. Ex-mies osasi juuri kuvailemallasi tavalla yllättää ja oikeaan aikaan. Voi olla todella kiihottavaa. Nykyinen ei oikein osaa tehdä mitään spontaania, mikä on ollut pettymys.

Vierailija
14/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin joskus pikaisista, mutta mies on pidemmän kaavan ystävä, enkä kyllä pikapanolla itse saa orgasmiakaan. Samaa mieltä 10 kanssa, että joskus voi olla pikaisia, mutta jos niitä tehdään joka kerta, niin sitten mies saattaa kuvitella, että nainen tykkää vain sellaisesta nopeasta suorituksesta, ja "kunnon seksi" unohtuu. 

Vierailija
15/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota. Haluan ja vaadin lämmittelyjä. Muuten mies kyllä joutuisi panemaan lahnaa.

Vierailija
16/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.Pystyn laukeamaan lähes mitenpäin vain ja ilman mitään lämmittelyjä,olen rento luonne ja pelkät ajatukset saa mut laukeemisen partaalle :D Ei ole mies ainakaan valittanut.Ainoa milloin en halua kun on menkat koska usein on kipuja,tosin orgasmi auttaa menkkakipuihin mutta tää mun mies on niin KOMEE etten kehtaa vilautella veristä viivaa hälle ;D

Vierailija
17/19 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 10:29"]

Tavallaan joo. Olin ystävien kanssa baarissa kun yhdenillanjuttu laittoi viestiä. Käytiin panemassa todella pikaisesti, kevyttä pussailua kummempaa esileikkiä ei harrastettu. Puin, kampasin hiukset, taksilla takaisin baariin, sanoin kavereille että olin ollut toisessa kuppilassa juttelemassa tyypin hanlakasta elämäntilanteesta.

Jäi ihan kiva kuumotus.

[/quote]

Äh, sullahan oli monta minuuttia aikaa kostua matkalla tuon pikapanon luo. Jos teillä siis oli ollut kuumaa seksiä niin olihan tuossa pitkäkin aika päästä moodiin jo muistelemalla sitä.

Itse ymmärtäisin pikapanon niin, että nainen olisi "hetivalmis" siinä jo vaikka ei olisi sekuntiakaan ehtinyt ajatella seksiä.

Vierailija
18/19 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot välillä piristää ja olen nopeasti lämpeävä. Pelkkä ajatus siitä, että kohta pannaan autossa tai työpaikan vessassa saa minut märäksi.

Enkä näissä pikaisissa niin odotakaan, että itse saisin orgasmin vaan se hoidellaan sitten toisella kerralla. Tosin vakkaripano hoiteli minutkin joko sormin tai kielellä näiden pikaisienkin yhteydessä :)

Vähän horo olo tämmöisestä tulee mutta minkäs teet kun panettaa.

Vierailija
19/19 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 13:57"]

Kiihotun valtavan helposti nykyään. Melkein riittää, että näen seisovan kalun ja olen siinä paikassa kostea. Klitorista pitää kuitenkin jynssätä pikapanossakin tai muuten en pääse huipulle asti. Pikapanohan ei tarkoita sitä, että mies laukee parissa minuutissa, eihän.

[/quote]

Pikapano tarkoittaa että koko seksi ei kestä kuin 5 - max 10 minuuttia. Ensimmäisestä suudelmasta laukeamiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi