Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

synnytyspaniikki iskee...

15.07.2006 |

neljättä odottelen ja merkkejä ennenaikaisuudesta on ollut ihan riittämiin matkalla. laskettuun aikaan on aikaa vielä kuukausi, mutta nyt alkaa paniikki vyöryä päälle. on nimittäin niin, että olen tässä vajaan viikon päivät kokenut joka päivä yhden tosi pitkän ja napakan supistuksen ja silloin tuntuu aina siltä, että tästä hommasta ei voi selviytyä. mieleen vyöryy se, kuinka hiivatin kipeää koko homma käy. nuo ennakoivat supparit kun ovat kipeitä, mutta siltikin voimakkuudeltaan vain kymmenesosa niistä oikeista. ja niitä oikeitakin joutuu kärsimään, vaikka puudutuksia saisikin...

onko muita monisynnyttäjiä, joilla paniikki synnytystä kohtaan vain kasvaa? synnytykset ovat itselläni olleet helppoja ja varsinaisesti niitä en pelkääkkään, vain sitä kipua, joka tapahtumaan väistämättä liittyy.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin tiistaina neljännen lapsen ja minun on sanottava että jännitin tuhat kertaa enemmän kuin aikaisemmin.Minä lähinnä pelkäsin ponnistusvaihetta.Minä olen ns.luomusynnyttäjä eli en halua käyttää mitään kivunlievitystä.Ja kolmannen synnytyksen aikana olin todella virkeä tai niin virkeä kuin voi ja siitä jäi se ponnistuskipu kammo.Ja eihän se kivutonta ollut.Mutta enempää en halua siitä sanoa etten vallan pelottele sinua.

Muista kuitenkin:Se kipu loppuu!Ja mikä on se palkinto siitä kivusta!!!!!!!!Se on jotain niin ainutlaatuista ja ihanaa että kun pienen käärösi saat rinnallesi niin et muista niitä kipuja enää.

Tsemppiä sinulle ja kaikille muillekkkin synnytäville!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla