Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri vauvakuume

03.08.2013 |

Vauvakuume on suuri ja tullut pysyäkseen. Olen 25-vuotias, lähes vuosi sitten eronnut pitkästä, noin 7 vuotta kestäneestä suhteesta. Vauvakuumeni oli viimeiset vuodet todella suuri, mutta mieheni ei ikinä lämmennyt ajatukselle. Nyt kun olen ollut "itsekseni" lähes vuoden, vauvakuume on iskenyt jälleen, ja todella lujaa. Olen aloittanut ammattikorkeakoulu opinnot ja ensimmäinen vuosi on takana ja toinen alkamassa juuri. Kuumeiluni on todella häiritsevää, enkä tiedä miten tämän tunteen tukahduttaisin. Järki sanoo, että nyt ei todellakaan ole oikea aika vauvalle, varsinkaan kun en ole minkään näköisessä parisuhteessa... Todella tuskastuttavaa olla, kun varsinkin äitini ilmaisi asian "olet jäänyt jälkeen"... Neuvot olisivat tarpeen, kuinka saan tämän tunteen pidettyä kurissa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka emppu :)

itsekin olen korkeakouluopintojen toista vuotta aloittamassa ja ajatus perheen perustamisesta on ollut mielessä vuoden alusta asti. olen 22vuotias ja ollut parisuhteessa 5vuotta. Vauvakuume ei kuitenkaan tunnu talttuvan, vaikka tällä hetkellä ei todellakaan ole paras ajoitus perheelle! Mieheni on 25 vuotias ja juuri lopettelemassa opintojaan. Itsekin haluaisin tietää kuinka tämän kuumeilun saisi hillittyä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla