Mikä nimeksi vessapaperipaniikille että tulevat sukupolvet voi naureskella?
Kommentit (11)
"Korona oli hieman keskivertoa kovempi flunssa joka sai maailmantalouden sekaisin ja jopa ihmiset hamstraamaan vessapaperia"
Vierailija kirjoitti:
"Korona oli hieman keskivertoa kovempi flunssa joka sai maailmantalouden sekaisin ja jopa ihmiset hamstraamaan vessapaperia"
Eikä tässä vielä kaikki, se sai myös suomalaisen naispääministerin kippaamaan muutaman miljardin Italiaan jotta italialaiset voisivat laskea tuloverotustaan.
Minulla on vessapaperipaniikki just nyt! On yksi rulla jälellä ja sekin lopussa. Kuinka minulle käy?
turha on ap.n tulla pyytelemään serlaa tai ruokaa kun paha paikka tulee. saat turpaasi
Hei huomenta Suomi hyvin pyyhkii,
sun poikas pytyllä taaskin askaroi.
Tavikset Helsingissä koronan takia nyyhkii,
minä hamstrasin ajoissa kaiken minkä voin.
Parasta viihdettä on näiden hamstraajahullujen selitykset näin jälkikäteen. "Ainahan minä haen kerralla enemmän", ihan kuin oikeasti hakisi aina parin vuoden vessapaperit :D vielä hauskemman tapauksesta tekee se että hamstraajat luulivat vessapaperin loppuvan. Suomesta :D
Vierailija kirjoitti:
Parasta viihdettä on näiden hamstraajahullujen selitykset näin jälkikäteen. "Ainahan minä haen kerralla enemmän", ihan kuin oikeasti hakisi aina parin vuoden vessapaperit :D vielä hauskemman tapauksesta tekee se että hamstraajat luulivat vessapaperin loppuvan. Suomesta :D
Naapurille tulee koko vuoden wcpaperit kerralla, mutta on tullut jo vuosia. Joku sellainen palvelu missä tukkuri tms tuo koko läjän pihaan ja saa vähän halvemmalla. Kertoi että sille sattui se tuonti tänä vuonna juuri kun koronahärdelli alkoi, mutta tukkuri toi vanhoille asiakkaille vuoden huussipaperit kuten ennenkin.
Mites olisi vaikka
Vessapaperia Espanjantautiin, 3 miljoonaa kuollutta
Zinc
Sille on hyvä naureskella