Lapsi mukaan ensitreffeille?
Tämä ihan oikeasti sattui mulle ehkä noin kymmenen vuotta sitten. Olin vähän aikaa sitten eronnut ja tapasin netissä ihan kivalta vaikuttavan naisen. Hän kertoi olevansa yksinhuoltaja. Jossain vaiheessa sovimme treffit erääseen kahvilaan. Yllätys oli melkoinen, kun nainen tulikin treffeille arviolta kymmenen vuotiaan tyttärensä kanssa. Selitti, että lapsi oli mukana, kun piti ostaa vaatteita. Sen jälkeen nainen alkoi arvostella pituuttani ja painoani vaikka tiesi hyvin mittani, koska olin ne kertonut. Kahvinjuontiin ei koskaan päästy, koska nainen sanoi että ehkä on paras vaan lähteä ilman kahvia omille teillemme. No siinä olin samaa mieltä.
Millainen ihminen tuo lapsensa mukaan ensitreffeille?
Kommentit (12)
Vielä enemmän ihmettelen, että alkoi puhua mitoistasi ensisanoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulasta (esim. alle 5v) ei voi oikein jättää yksin. Eikä lastenvahtiin ole kaikilla varaa.
Ehkä ei ole aika deittailla vielä sitten, jos on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulasta (esim. alle 5v) ei voi oikein jättää yksin. Eikä lastenvahtiin ole kaikilla varaa.
Ap:n tapauksessa ei ollut pikkulapsi.
Ja jos tosiaan ei voi ilman lasta mennä treffeille, niin totta tosiaan pitää asiasta kertoa etukäteen. Ei mitään lapsitreffejä yllärinä...
En oo koskaan kuullutkaan ennen tätä että joku ottaa lapsen treffeille.
Kyllä mun ja mun miehen treffeillä oli lähes aina mun lapset mukana. Olin totaaliyksinhuoltaja vailla minkäänlaista turvaverkkoa, niin treffit olivat lähes aina minun kotonani.
Onhan se hyvä, että lapsi pääsee heti kommentoimaan mahdollista isäpuoltaan, ettei tule myöhemmin niitä ongelmia heidän välilleen
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä, että lapsi pääsee heti kommentoimaan mahdollista isäpuoltaan, ettei tule myöhemmin niitä ongelmia heidän välilleen
Repesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tapauksessa ei ollut pikkulapsi.
Ja jos tosiaan ei voi ilman lasta mennä treffeille, niin totta tosiaan pitää asiasta kertoa etukäteen. Ei mitään lapsitreffejä yllärinä...
Tuohan tekee lapselle isoa vahinkoa, jos joutuu seuraamaan äidin deittejä noin läheltä. Örp... miesvirtaa vain riittää, eikä kukaan jää.
Vierailija kirjoitti:
Äiti: saanko seurustella tän kaa?
Lapsi: emt
Äiti: Jooko, sano ny... ostetaan sit jotain kivaa sulle.
Mies: .... juoksee karkuun
Yksi nainen ehdotti ensitreffejä Varustelekaan ja otti noin 5-6 vuotiaan tyttönsä mukaan. Hän autoton ja olisi vaatinut parit vaihdot mennä julkisilla. Joimme sitten kahvit ostosreissun yhteydessä. Kokemus sinänsä ja suhtautuihin itsekin asiaan "palvelus kaverille"-fiiliksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun ja mun miehen treffeillä oli lähes aina mun lapset mukana. Olin totaaliyksinhuoltaja vailla minkäänlaista turvaverkkoa, niin treffit olivat lähes aina minun kotonani.
Kysyitkö lapsilta mitä mieltä he ovat asiasta, kun äiti etsii lapsille isäpuolta. Ei varmaan kivalta lapsista tuntunut. Ja vielä kotiin. Kuka edes uskaltaa tuoda tuntemattomia kotiinsa.