Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet nettiseksistä?

Vierailija
10.08.2020 |

Olen tavannut netin kautta ihmisen toiselta puolelta maailmaa. Juttelemme tuntikausia päivittäin ja harrastamme myös monenlaista seksuaalista toimintaa.

Mitä ajattelet sellaisesta? Jos kuulisit että ystävällä/kumppanilla/deitillä/tutulla olisi ollut tuollainen pitkäaikainen nettiystävä ja fuckbuddy.

En ole kertonut asiasta kellekään koska pelkään reaktioita. Koetaanko tuollainen paheksuttavana?

Mitä ajattelet nettiseksistä?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että tällä hetkellä en deittaile ketään, mutta jos alkaisin, tästä pitäisi varmasti kertoa ja niitä reaktioita olen miettinyt...

Ap

Vierailija
2/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yli 20 vuotta kestänyt suhde, jossa seksiä oli sähköpostin välityksellä, chatissa ja puhelimessa. Emme tavanneet kertaakaan emmekä ikinä nähneet toisistamme edes valokuvaa. Se, joka ei ole kokenut tuota, ei voi ymmärtää miten hienoa se voi olla. Monet parhaista orgasmeistani olivat tuon miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanhanaikainen, että en tiedä miten harrastetaan seksiä netin kautta?

Voisin kokeillakin, mutta miten se homma siis toimii?

Vierailija
4/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuri vaara että kuvat, videot ja äänitteet päätyy jonnekkin minne en halua niiden päätyvän. En harrastaisi tuosta syystä, enkä myöskään siksi että en saa tuosta mitään enempää kuin tavallisesta itsetyydytyksestä. Sitähän se on.

Vierailija
5/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vanhanaikainen, että en tiedä miten harrastetaan seksiä netin kautta?

Voisin kokeillakin, mutta miten se homma siis toimii?

Me kirjoitetaan, lähetetään kuvia ja videoita. Siitä mitä itse tekee, mitä haluaisi tehdä toiselle ja mitä haluaisi toisen tekevän itselle. Kiusoittelu pitkin päivää on myös aika kivaa.

Videopuhelu ja puhelu olisi tietenkin vielä askel eteenpäin, mutta niitä ei ole kokeiltu.

Ap

Vierailija
6/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian suuri vaara että kuvat, videot ja äänitteet päätyy jonnekkin minne en halua niiden päätyvän. En harrastaisi tuosta syystä, enkä myöskään siksi että en saa tuosta mitään enempää kuin tavallisesta itsetyydytyksestä. Sitähän se on.

Et saa enempää irti vai et ole koskaan kokeillut ja oletat ettet saa enempää irti?

Vierailija
7/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa enempää irti vai et ole koskaan kokeillut ja oletat ettet saa enempää irti?

Minulle tuo olisi vain itsetyydytystä. Ei sen riskin arvoista että joku alkaa esimerkiksi kiristämään niillä kuvilla. Kyllä minä tuhmia voin puhua oman miehen kanssa jos hän on poissa jossain, mutta en pidä sitä seksinä.

Vierailija
8/13 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta on jakelussa sunki vehkees kuvat yleisesti ja naaman kanssa tietysti

Vierailija
9/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta on jakelussa sunki vehkees kuvat yleisesti ja naaman kanssa tietysti

Ei koskaan naamaa samaan kuvaan kriittisten paikkojen kanssa. Ei edes omalle kumppanille, koska puhelin tai kone voidaan varastaa tai hakkeroida

Vierailija
10/13 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastanut, en saanut siitä mitään joten lopetin. Nykyään ärsyttää koko ajatus. Jos joku siitä nauttii niin siitä vaan.

Vierailija
11/13 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytystähän tuo on. Sitäkään ei näköjään ilman nettiä osata. Pitääkö lukea sieltä ohjeita vai mitä? Hullua hommaa taas.

Vierailija
12/13 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä tarvitsisi kenellekään kertoa? Enkä näe tuota seksinä vaan runkkaamisena. Olen siis ihan parisuhteessa mutta on mullakin yks snäppi runkku kaveri. Ei ole mitenkään säännöllistä mutta toisinaan runkkaillaan yhdessä. Toisinaan vaan höpötetään jotakin. Ei tiedetä toistemme yksityiselämästä paljoa eikä tarvitsekaan. Se on vaan hauskaa ja omalla tavallaan kiihottavaa.

Vierailija
13/13 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää, paitsi jos esimerkiksi skypen tai muun välityksellä, että näkee vastapelurin. Tai sitten ihan perus puhelinseksi. Siinä kuitenkin kuulee edes toisen äänen ja onhan se kiihottavampaa. Jos löytyisi seuraa siihen, niin voisin taas vaikka kokeilla.