Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenhoitoasiaa: käytätkö aina saman sarjan shampoota ja hoitoainetta yhdessä?

Vierailija
03.08.2013 |

Mulla on ollut tapana käyttää yhteensopivia tuotteita. Mutta kun on pitkät hiukset, niin hoitoainetta kuluu paljon enemmän kuin shampoota. Olen myös vaihdellut merkkejä. Niin ärsyttää nyt, kun tuolla on monta erimerkkistä shampoopullon jämää, jotka pitäisi käyttää. Ja hoitoaine sitten taasen erimerkkistä. Asia vaivaa, vaikka tiedänkin sen olevan tyhmää. Olenhan valinnut nuo kaikki kuivalatvaisille hiuksilleni sopiviksi.

P:S. Palasaippua-, pesupähkinä- ja pelkän vesipesun intoilijat, ei tarvitse vaivautua vastaamaan ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein käytän samoja, mutta kyllä myös tuotteita sekaisin. Ongelmaa ei ole, kun ostat suosikkejasi useamman pullon kerrallaan. Itselläni ainakin on tapaan pitää pyykkipuvereita, pesuaineita, hammastahnoja, konetiskitabletteja jne. varastossa. Ostan isomman satsin kerralla.

Vierailija
2/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viime kiskurihintaisen hiustenvärjäyksen jälkeen olen käyttänyt kampaajalta ostettuja kiskurihintaisia keskenään saman sarjan tuotteita. Siihen saakka käytin mitä nyt sattui käteen osumaan cittarin hyllystä. Ja en tiedä voinko nyt shamppoota ja hoitoainetta kehua, mutta hiukseni ovat kiiltävämmät ja paremmin värinsä pitäneet kuin ennen. Taidan siis jättää nuo eri pariset purnukat pois ja vähän katsoa mitä päähäni laitan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luottotuotteena Aussien shamppoot ja sitten glissin hiuksiin jätettävä hoitoaine. Sitten toisinaan löytyy vähän eri hajuisia shamppoita/hoitoaineita kylppäristä. Aika harvoin käytän sekä hoitoainetta, että shamppoota.

Nenäni on lumppu ja ei halua haistella samoja tuoksuja päivästä toiseen.

Vierailija
4/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun olen jostain lukenut, että hiukset "väsyy" jos käyttää aina samaa shampoota, joten sitä pitäisi vaihdella. Ja entäs kun tulee taas jokin houkutteleva tuotemerkki joka lupaa sitä ja tätä, niin mä saatan tarttua houkutukseen ;) Mm. tuon takia mulla on nyt niitä jämiä shampoopulloja tuolla. Kuinka kauan ne muuten suunnilleen säilyy avattuina? Mulla ei ole aavistustakaan, koska ne on avattu. 

T Ap

Vierailija
5/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ne jämät menemään jos niitä kerran lojuu nurkissa pullotolkulla etkä edes tiedä miten vanhoja.

Mulla on suihkukorissa käytössä 2 eri merkkiä ja uutta en osta, ennenkuin vanhat on loppu.

Vierailija
6/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Sen kun käytät sekaisin. Ja tosiaan, kannattaa vähän vaihdella merkkiä, hiukset ottaa äkkiä sen "hyvän" mitä aineella on tarjota.

Vierailija
7/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ikinä. Shampoota menee vähemmän kun hiukset on hennot ja latvoista helposti kuivakat, niin pesen päänahan shampoolla ja hoitsikkana käytän yleensä naamioita. 

Vierailija
8/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo hiusten "väsyminen" ratkeaa käyttämällä kerran tai kaksi syväpuhdistavaa shampoota, joka vetää tehokkaasti hiuksista pois kaikki pienetkin muotoitutuotteiden ja silikonien jämät ja kerrostumat. Sen jälkeen muoden tuotteiden pehmentävät ym. ominaisuudet pääsevät taas paremmin tarttumaan kiinni hiuksen pintaan.

Vierailija
9/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:35"]Yleensä tuo hiusten "väsyminen" ratkeaa käyttämällä kerran tai kaksi syväpuhdistavaa shampoota, joka vetää tehokkaasti hiuksista pois kaikki pienetkin muotoitutuotteiden ja silikonien jämät ja kerrostumat. Sen jälkeen muoden tuotteiden pehmentävät ym. ominaisuudet pääsevät taas paremmin tarttumaan kiinni hiuksen pintaan.[/quote]

Millä merkeillä on syväpuhdistavaa shampoota? Just viimeks kaupassa etsiskelin, mutta ei osunut silmiin. Käytän aika paljon kuivashampoota ja lakkaa muotoilutuotteina, ja uskoisin, että ois hyvä pestä välillä syväpuhdistavalla, että sais noiden jäämät pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi