Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nikon sarja alkaa tänään Ruudussa!

Misu Angelique
10.08.2020 |

Muistakaa kattoo! 👄❤👄❤

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja!

Vierailija
2/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista paskaa saisi telkussa näyttää. 0/5 ja linnaan loppu elämäksi huumehörhö.

Vierailija
4/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on omien sanojensa mukaan liikemies, jolla nyt sattuu olemaan portfoliossa myös huumeet. Ja näin se vaan porskuttelee vapaana ja bilettää ökyhotelleissa ja tv- sarjaakin pukkaa (hyvä esimerkki nuorille). Aiemmin on kyllä asetettu omaisuus tällaisissa tilanteissa takavarikkoon ja rikoksentekijä linnaan, mutta niin se maailma muuttuu.

Vierailija
5/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Inhottaa tällänen rikollisen ihannointi.

Vierailija
6/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset ämmät kirjoittaa rawranen instaan "pus pus, komea mies. Olet vapautesi ansainnut♡" kommentteja ja nuoret jonnet "vttu kun oot päällikkö". Ne kait tätä sarjaakin katsoo.

Vierailija
7/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla Ruutu+:lle?

Vierailija
8/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että huumerikollisia suomessa jaksetaan ihannoida ja nostaa korokkeelle kuin suuria sankareita

Vierailija
9/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi aikoja kirjoitti:

Keski-ikäiset ämmät kirjoittaa rawranen instaan "pus pus, komea mies. Olet vapautesi ansainnut♡" kommentteja ja nuoret jonnet "vttu kun oot päällikkö". Ne kait tätä sarjaakin katsoo.

Myös että Niko on viaton kun möi huumeita vain siksi että käyttäjät tahtoo niitä ostaa. Eli huumeiden käyttäjät ovat omilla addiktioillaan pakottaneet Nikon rikokseen. 🙄

Vierailija
10/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut keisiä, joten kyllä tulee katsottua. Kiinnostaa. Toivon, että sarjassa ei ihannoida rikollisuutta ja Nikosta tehdä jotain robinhood-tyyppystä sankaria. Huumekauppias on huumekauppias ja huumeet tuottavat kärsimystä käyttäjilleen ja heidän läheisilleen.

Vierailija
11/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko näillä Ranta-ajoilla vanhempia ollenkaan? Mun äiti ei todellakaan ollut mikään rakastava tai huolehtiva äiti, siis oikeasti häntä ei kiinnostanut yhtään, mutta jos mä olisin yrittänyt juhlia mun 18-vuotissynttäreitä kk putkeen niin tuskin olis onnistunut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi