Nikon sarja alkaa tänään Ruudussa!
Kommentit (11)
Ei sellaista paskaa saisi telkussa näyttää. 0/5 ja linnaan loppu elämäksi huumehörhö.
Sehän on omien sanojensa mukaan liikemies, jolla nyt sattuu olemaan portfoliossa myös huumeet. Ja näin se vaan porskuttelee vapaana ja bilettää ökyhotelleissa ja tv- sarjaakin pukkaa (hyvä esimerkki nuorille). Aiemmin on kyllä asetettu omaisuus tällaisissa tilanteissa takavarikkoon ja rikoksentekijä linnaan, mutta niin se maailma muuttuu.
En katso. Inhottaa tällänen rikollisen ihannointi.
Keski-ikäiset ämmät kirjoittaa rawranen instaan "pus pus, komea mies. Olet vapautesi ansainnut♡" kommentteja ja nuoret jonnet "vttu kun oot päällikkö". Ne kait tätä sarjaakin katsoo.
On se hyvä että huumerikollisia suomessa jaksetaan ihannoida ja nostaa korokkeelle kuin suuria sankareita
Oi aikoja kirjoitti:
Keski-ikäiset ämmät kirjoittaa rawranen instaan "pus pus, komea mies. Olet vapautesi ansainnut♡" kommentteja ja nuoret jonnet "vttu kun oot päällikkö". Ne kait tätä sarjaakin katsoo.
Myös että Niko on viaton kun möi huumeita vain siksi että käyttäjät tahtoo niitä ostaa. Eli huumeiden käyttäjät ovat omilla addiktioillaan pakottaneet Nikon rikokseen. 🙄
Olen seurannut keisiä, joten kyllä tulee katsottua. Kiinnostaa. Toivon, että sarjassa ei ihannoida rikollisuutta ja Nikosta tehdä jotain robinhood-tyyppystä sankaria. Huumekauppias on huumekauppias ja huumeet tuottavat kärsimystä käyttäjilleen ja heidän läheisilleen.
Siis onko näillä Ranta-ajoilla vanhempia ollenkaan? Mun äiti ei todellakaan ollut mikään rakastava tai huolehtiva äiti, siis oikeasti häntä ei kiinnostanut yhtään, mutta jos mä olisin yrittänyt juhlia mun 18-vuotissynttäreitä kk putkeen niin tuskin olis onnistunut..
Hyvä sarja!