STM.n etätyösuositus
STM suositteli viime viikolla etätyön jatkumista niissä työpaikoissa, joissa se on mahdollista. Miten omalla työpaikallanne? Jos teitte etätöitä kevään ja kesän, jatkuuko etätyö esim. tällä viikolla? Vai odotatteko hallituksen ohjeistusta?
Kommentit (8)
Eipä ole tietoa vielä. Työnantaja ei ole ohjeistanut mitään uutta.
Etätyösuositus jatkuu. Onneksi.
Ensin näytti siltä että elokuussa palataan toimistotyöhön.
Meillä etätyöt jatkuu 31.8 asti. Palaan itse töihin vasta loppuviikosta joten en tiedä mikä on tilanne nyt, mutta itse en aio toimistolle mennä syyskuussa. Jos pakotetaan niin antakoot vaikka kenkää, mutta toimistolle en mene. Meillä avokonttori jossa pienessä tilassa 25henkeä kylki kyljessä kiinni. Ei kiitos. Löytyy myös näitä covidiootteja jotka eivät osaa pestä käsiään edes vessakäynnin jälkeen. Isossa taukotilassa satoja ihmisiä lääpii kahviautomaatteja, tiskikonetta, jääkaapin kahvoja jne eikä niitä desinfioida. Eikä edes pyyhitä kerran päivässä. Vessatkin siivotaan sinnepäin kerran päivässä.
No thanks.
Jos et mene töihin niin työsuhde lakkaa vaan eikä sullabole duunia
Vierailija kirjoitti:
Jos et mene töihin niin työsuhde lakkaa vaan eikä sullabole duunia
Mitä sitten? Mieluummin elossa työttömänä kuin kuollut.
Eräs suuri, kansainvälinem firma. Paikallaoloa 4pv viikossa, yksi etänä.
Jatkuu miehellä täysin ja itsellä jatkuu pääosin. Käytännössä mulla ei hirveästi tarvetta läsnä olla, joten käyn vain välttämättömimmät eli ehkä kerran viikossa ihmisten kanssa kasvotusten.