Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauvaa ei voi imettää etukäteen?

Vierailija
02.08.2013 |

Eli jos on menossa esim. ravintolaan/kahvilaan/johonkin tilaisuuteen, niin eikö sitä vauvaa voi imettää etukäteen jossain rauhallisessa paikassa? Koska totuus on se, ettei niitä tissejä kaikki halua nähdä ja lisäksi vauvan imettäminen häiritsee muita. Eikä vauvalla ole omaa rauhaa imetyksen aikana.

Minulla on 3 lasta, kaikki olet imettänyt noin 1 vuotiaiksi. Jos minulla oli menoa, minä herätin vauvan ja imetin "etukäteen".

Onpa surkeata äitiyttä, jos pitää oikein odottaa, että vauva herää nälkäänsä.  Siis haloo, vauvan voi herättää ja tarjota sitä tissiä jossain rauhallisessa paikassa, ennenkuin tilaa ruokansa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sädekehä kiiltää, oikein meinaa häikäistä. Luulis sun nyt jotain oppineen, kolmen lapsen äitinä, mutta et näköjään sitten oppinut.

Vierailija
2/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö sä itse useinkin etukäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kaikki vauvat syö tietyin väliajoin? Säännöllinen rytmi jne?

No daa, minulla on neljä lasta, jokaista olen imettänyt. Ja voin sanoa, ettei jokaisella lapsella ollut heti alusta alkaen jotakin tiettyä väliä minkä nukkui.

Vaikka monesti herätinkin vauvan, että syötin ennen lähtöä, saattoi hän herätä jo uudestaan tunnin päästä syömään.

Että haloo vain sinullekin. Surkeaa tietämystä jos kuvittelee kaikkien vauvojen olevan samanlaisia kuin omien.

(Ja ei, minun lapset eivät pulloa huolineet vaikka miten yritettiin, ei edes tuttia. enkä sen takia ryhtynyt maleksimaan vain kotona)

Vierailija
4/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi koittaa, mutta eihän se aina onnistu. Jotkut haluavat roikkua rinnassa koko illan, jotkut syö tiheämmin kuin sun vauvat ja ravintolaruokailu voi kestää.

Luulen että sillä ominaisuudella, kuinka paljon rinnat varastoi, on kanssa merkitystä imetystiheyteen?

Mutta miten te jaksatte vaan jauhaa ja aloittaa uusia ketjuja koko ajan?

Vierailija
5/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:14"]

Juu ja kaikki vauvat syö tietyin väliajoin? Säännöllinen rytmi jne?

No daa, minulla on neljä lasta, jokaista olen imettänyt. Ja voin sanoa, ettei jokaisella lapsella ollut heti alusta alkaen jotakin tiettyä väliä minkä nukkui.

Vaikka monesti herätinkin vauvan, että syötin ennen lähtöä, saattoi hän herätä jo uudestaan tunnin päästä syömään.

Että haloo vain sinullekin. Surkeaa tietämystä jos kuvittelee kaikkien vauvojen olevan samanlaisia kuin omien.

(Ja ei, minun lapset eivät pulloa huolineet vaikka miten yritettiin, ei edes tuttia. enkä sen takia ryhtynyt maleksimaan vain kotona)

[/quote]

Ne on niin hitaita että tarvitsevat monta takomiskertaa ennen kuin tajuavat lopettaa.

Vierailija
6/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen oli tarkoitettu neloselle. Mitenkähän se noin väärän tekstin siihen heitti :O

Vierailija
7/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se yks imettäjähullu/lassukka/ikisinkku "naistenmies" jaksaa aloittaa aina vaan uusia ketjuja aiheesta. Mä en usko että tääkään on naisen aloittama tai puoletkaan kirjoituksista mitä aiheesta on ollut viime päivinä tällä palstalla. 

Vierailija
8/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:11"]

Koska totuus on se, ettei niitä tissejä kaikki halua nähdä ja lisäksi vauvan imettäminen häiritsee muita.

[/quote]

Siis millä MUULLA tavalla imetys häiritsee sivullisia kuin sillä, että joku saattaa nähdä vilauksen rinnasta?

Vierailija
9/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kyllä minä olen äiti kolmelle lapselle. Ja imetin kaikkia lapsiani "etukäteen", kun oli menoja ja tapaamisia.

Jos vauva haluaa imeä tunnin välein, kyse ei varmaankaan ole vauvan nälästä. Kyse on tuolloin tissin käyttämisestä tuttina. Lohdukkeena.

Ennen vanhaanhan suositeltiin imetysväleiksi 4 t.

Vierailija
10/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:28"]

Ap: kyllä minä olen äiti kolmelle lapselle. Ja imetin kaikkia lapsiani "etukäteen", kun oli menoja ja tapaamisia.

Jos vauva haluaa imeä tunnin välein, kyse ei varmaankaan ole vauvan nälästä. Kyse on tuolloin tissin käyttämisestä tuttina. Lohdukkeena.

[/quote]

Et varmaan ole tietoinen tiheänimun kausista?

Kyllähän minä (neljän lapsen äiti) tiedän milloin vauva käyttää tissiä hupina tai lohdukkeena.

No nykyään elämme nykypäivässä. Anteeksi nyt vain, mutta ei uskoisi sinun olevan kolmen lapsen äiti kun tietämyksesi on vähän nollan luokkaa.

Vierailija
11/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, mee jo jollekin muulle palstalle.

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:28"]

[/quote]

Vierailija
12/12 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat ovat erittäin nais- ja lapsivihamielisiä. Tämä imetysviha on vain uusin ominaisuus. Samanlaista vihaa olen nähnyt eräällä homopalstalla, mikä vahvistaa uskoani siihen, että lassukat ovat kaappihomoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi