Katiska-dokumentin virallinen seurantaketju
Aikaisin maanantaiaamuna eli siis huomenna Katiska-dokkarin eka jakso tulee Ruutu Plussaan. Seurataan tässä ja kommentoidaan dokkaria.
Kommentit (20)
Oi mä oon kans hoodeilla kattomassa!
Nyt eka jakso katsottu. Varakkaan perheen levoton poika ajautui hunningolle. Ei voi ainakaan perhettä syyttää. Onkohan Nikolla ADHD tai vastaavaa.
En ymmärrä miksi valitsi rikollisen polun, kun rahaa näytti olevan muutenkin
Näytetäänköhän Sofiaa vielä tulevissa jaksoissa, kertooko ns. oman tarinansa?!
Nikolla päivitys dokkarista instassa, uusin kuva. Haluaa olla varoittava esimerkki.
Miksi te annatte kuvottavalle rikolliselle mitään huomiota ja rahaa. Hölmöt.
Onko romani? Ulkonäön perusteella vois ollam
Vierailija kirjoitti:
Nikolla päivitys dokkarista instassa, uusin kuva. Haluaa olla varoittava esimerkki.
Höpöhöpö, on oikein ylpeä rikoksistaan, ja selvä narsisti.
Mitään instaansa en todellakaan katso, olen koko nimen kuullut ja oppinut vain tältä palstalta, ja tänne saa jäädä moisen yrjöpussin havaitseminen.
Eikös joku päivä ollut ketju missä oli tuore kuva missä tämä mätisäkki oli espanjassa muiden rikollispohattojen seurassa. Että kerropa nyt mitä hän häpeää ja mitä hän on oppinut?
Täysi älykääpiö moukka rikollinen juuriaan myöten, eikä osaa edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
joo ei ainakaan suomalaiselta näytä, eikä luonnekaan vastaa suomalaista.
Mikä lie etelän hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa rahaa. Hän käytti koko nuoruutensa päihteitä, niin ei saanut aikaan opintoja eikä uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo ei ainakaan suomalaiselta näytä, eikä luonnekaan vastaa suomalaista.
Mikä lie etelän hedelmä.
Ihan on kuule supisuomalainen. Ja ainakin hänen päihteiden käyttönsä on juurikin perisuomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa rahaa. Hän käytti koko nuoruutensa päihteitä, niin ei saanut aikaan opintoja eikä uraa.
Urasta olet väärässä. Hänellä nimenomaan oli menestyvä ura kiinteistö- ja ravintolabisneksessä Espanjassa ennen hämärähommia.
Vierailija kirjoitti:
On ihan tavallinen suomalainen päihteisiin menevä mies. Tai oli ennen kuin lähti keulimaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te annatte kuvottavalle rikolliselle mitään huomiota ja rahaa. Hölmöt.
No tätä dokkaria on perusteltu niin, ettei sen katsottuaan halua olla missään tekemisissä päihteiden kanssa. Ja rahaa ei hänelle tule siitä, että ihmiset katsoo Ruutu Plussaa ilmaiseksi.
Törkeää tehdä kovaluokan huumerikollisesta sankaritarina. Mainoksessa: Olen Niko Ranta-Aho aka cobra ja kerron nyt kuinka nousin huipulle Suomen suurimmassa huumejutussa. Urheilussa tai musiikkimaailmassa noustaan huipulle mutta, että törkeässä rikoksessa josta monet kärsii!
Ohjelman tuottaja google. Selittää paljon
Katsooko joku vielä tätä sarjaa? Katsoin juuri kolmannen osan ja teki mieli heittää läppäri seinään, kun raivostutti niin paljon. Siis miten oksettavan ylimielinen k*sipää tuo Niko on. Kiukuttelee poliiseille siitä, että jäi kiinni ja selittelee, että enhän mä olisi itse jäänyt kiinni mutta kun apumiehet on vain niin tyhmiä. Voi h*lvetti, ihan kuin se nyt olisi tässä olennaista!
Ja tuo h*lvetin Nakkimakkara! Silmät ymmyrkäisinä ihmettelee, kun paha poliisi tuli ja vei selliiin. No mitä h*ttoa kuvittelit!? Ja hänkin ihan tosissaan vihainen poliiseille, kun kehtasivat tulla ottamaan hänet kiinni. Ja tyttöystäväkin varsinainen ruudinkeksijä. "Juu, sit mä kelasin hei, että varmaan liittyy nyt jotenkin ton prinssinakin juttuun." No **ttu älä!
Ensimmäiset jaksot oli tylsiä, mutta tämä jakso oli kyllä jotain ihan uskomatonta.
Nikostahan tulisi erittäin hyvä kokemusasiantuntija. Katiskan viimeisessä osassa osaavasti puhuu nuorille. Harmillista, että hänen kaltaiset vilkkaat ihmiset valii väärät polut tai pikemminkin ajautuu. Saman energian ja osaamisen käyttäisi oikein ohjattuna oikeisiin asioihin niin vain taivas olisi rajana. Vaikka mies onkin toilaillut, on hyvä muistaa, että päihteiden saatavuus ei ole ainut syy, vaan se miksi nuoret käyttävät niitä. Nykyinen valistus ja ihmisten syyttäminen on kussut jo vuosikymmeniä. Jotenkin tuntuu siltä, että ihmiset yrittävät etsiä syyllisiä asioihin, joita eivät edes yritä ymmärtää. Sama kuin ysärin lama, johti ulkomaalaisten syyttämiseen. Mitä päihteisiin tulee, eihän lapset välttämättä ota kaapista myrkkypulloa ja juo sitä, jos siinä lukee myrkkyä. Ongelma taitaa enemmänkin olla yhteiskunnassa ja sen rakenteissa kuin yksittäisissä ihmisissä.
Ruutu+ jo viritetty Jodelista löytyneellä ilmaiskoodilla :) Huomiseen!