Nyt tulee vaikea: mikä biisi? 70- tai 80-luvulta
Mies laulaa, tosi korkealta. Ääni vähän kuin Supertrampin solistilla. Mahtipontinen, melodinen, paljon 7nstrumentteja ja se vonkuva ääni ja jotain siinä laletaan tähän tyyliin: I'm going nowhere, ... I lost it somehow...
Aivan ihana biisi, mutten osaa mitään muuta siitä selittää. Voi auttakaa, mikä tää biisi vois olla?
Kommentit (121)
BeeGees "Staying Alive" (julkaistu 1977)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kohta jo ihan hirveän huono omatunto, kun te arvuuttelette, eikä mikään niistä ole se.
Se on supertrampmainen kappale. Voisi olla heidän, muttei ole.
Siis vaikka samantyylinen kuin Logical Song.
Siinä toistetaan koko ajan samaa ja biisin edetessä se voimistuu instrumenttien myötä. Ap
Älä nyt, tämä on ihan hauskaa aivojumppaa :)
V**tu. Jaakko Teppo se on ja sillä sipuli!
Vaikeet on mut heitän Barry Manilow, Ready to take a chanche again
Jos on klassista, (niissä on usein paljon istrumentteja), ei sitä täällä kukaan tiedä.
Doobie Brothers - What a Fool Believes
Ei ole mitään klassista.
Barry Manilowinkin Ready to taken muistan ulkoa ja Tyttö joka tiesi liikaa- leffan oon nähnyt lukemattomat kerrat :)
Mutta ei, vielä ei ole oikea arvaus tullut. Tulen kertomaan tähän ketjuun, jos vaikka keksisin sen joskus yhtäkkiä itse.
Kiitos kaikille <3
Ap
Christopher Cross - Ride Like The Wind
Elton John Goodbye Yellow Brick Road
Eihän ole Something's Gotten Hold of My Heart? Siinä ei taideta laulaa mainitsemiasi fraaseja, mutta muuten kuvauksesi voisi mielestäni sopia tuohon kappaleeseen.
Elton John - Sorry seem to be the hardest word
Bee Gees :) eli Gibbin veljekset
Vierailija kirjoitti:
Queen - Barcelona
Ei ole Queenin biisi, vaan Freddie Mercuryn soolotuotantoa
Mulla on kohta jo ihan hirveän huono omatunto, kun te arvuuttelette, eikä mikään niistä ole se.
Se on supertrampmainen kappale. Voisi olla heidän, muttei ole.
Siis vaikka samantyylinen kuin Logical Song.
Siinä toistetaan koko ajan samaa ja biisin edetessä se voimistuu instrumenttien myötä. Ap