-°°°o°°°- Lauantain Helminauha -°°°o°°°-
Huomenta!
Kommentit (10)
Vähän jännäsin, että onko kukaan ehtinyt näin lauantai aamuna pinoa aloittaa..!
Täältähän se kuitenkin löytyi..
Aamu ei alkanut parhaalla mahdollisella tavalla, kun herättiin koko porukka ovikellon pimputukseen.. Kaikille tuli kova kiire saada vaatteet päälle ja ovea aukaisemaan..
Ja sitten " hymyillen" vieraalle kahvia keittämään.
Pitäis lailla kieltää liian aikaiset aamuvierailut!
Tää on kyllä jännä olotila tää raskaana olo, kun tunteet heittelee laidasta toiseen ihan hetkessä..
Tähän asti yhtäkkinen " raivari" on ollut ainoana merkkinä tunteitten heittelystä, mutta nyt kuvioihin on tullut ihan oudoista ja pienistä asioista luokkaantuminen ja itkukohtaukset telkkaria katsellessa.
mammutti ja vili vilperi rv 9+1
Ensimmäistä odottaessa tuli paljoltikin kirjoiteltua lokakuisten puolelle, nyt kun pikkukakkonen ilmoitti tulostaan (tuntui käsittämättömältä..) varasin heti ajan yksityiselle ultraan ja siellähän se köllötteli :) Joten tulee nyt kun on tullaakseenkin, mutta lapsiluku olkoon nyt täysi tämän jälkeen.
Pinna kireällä jatkuvasti, mutta jospa täällä olisi kohtalotovereita jotka saavat kiukunpuuskia tuon tuostakin ilman syytä.. ;)
Nyt laittelemaan tyttöä päikkäreille, seurailen sivusta ja käyn välillä kommentoimassakin kun ehtii :) ..
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Toivottaapi,
Henna & masunasu rv 10+3
Onko muilla heinäallergiaa?
Mulla taitaa olla pahimmat ajat taas käsillä tän allergian kanssa ja olen käsittänyt, ettei mitään lääkeitä oikeen voi ottaa..
Pärskin ja niistän jatkuvasti ja olo on tosi tuskanen. Tähän asti on pärjännyt muutamalla aamun aivastuksella, mutta nyt alkaa olla tuskaa..
Voi kun olis joku lääke, mitä vois ottaa..!!
tervetuloa henna! Kyllä vaan kohtalotovereita kiukunpuuskista kärsivälle löytyy tästä pinosta, taitaa olla vähän jokaisella samaa vikaa. Minulla myös.
palaan valaskyselyyn. Kerroin, että paino on noussut 64stä hieman, mutta eilisaamuna vaaka näytti enää 62. Taitaa tulla sapiskaa neuvolassa. Esikoinen on aika liikkuvaista sorttia ja pitää äidinkin virkeänä.. ja kun on vielä tuo imetyskin. Mutta silti olin yllättynyt painon laskusta, syön ihan jatkuvasti ja mitä käteen osuu eli en ehkä niin terveellisesti. enkä voi pahoin. noo eiköhän se paino ennemmin tai myöhemmin lähded toiseen suuntaan.
Eipä muuta, lähdetään nauttimaan auringosta :)
len & kupla 10+1
eli niinhän siinä sitten kävi että verikokeissa kävin ja raskaushormooni oli jo puolittunut kahdessa vrk ssa... 17000ja nyt 8000...
Mutta sehän nyt oli itselleni jo 100% varmaa...
Vuotaa vuotaa..ja maha ajoittain hyvinkin kipeä..mutta toivotaan että menee näin itsekseen ohi niin ei tarvita lääkkeitä eikä kaavintaa...
kurjaa,mutta olen jo asiaan niin asennoitunut että kyllä se tästä..
Eipä tee henkisellä puolella ollenkaan niin pahaa,kai kaikella on tarkoituksensa tosiaankin..asennoiduttava näin,onneksi lapsia jo monta!!
Hyviä vointeja ja ihania hetkiä teille kaikille,nauttikaa täysillä (pahoista oloista ym huolimatta)..ihania vauvantuoksuisia hetkiä!!!
T:iltatähti6..menetetty ajatus kuutosesta tuulimunan myötä...
Pahoittelut iltatähti6, ja oli hienosti sanottu eilisen pinossa, että joka raskaudesta tulisi nauttia, koska niitä ei enää koskaan saa takaisin. Oon monesti miettinyt et nyt ku pääsis ekan odotukseen takasin ni ottasin siitä ylitäysillä kaiken irti.
Tervetuloa uusille. Kiva että joukko edelleen kasvaa.
Ja olikos mammutti80, ketä pohti allergiaa, eli kuulun myös heinäallergian omaaviin ja saahan niitä jotain lääkkeitä ottaa. Esim. zyrtec ja mikä se uusi versio siitä nyt olikaan se xyzal. Itse oon ottanu xyzalia, ku toi zyrtec nukuttaa pystyyn. Ja nasolinia saa käyttää ja löytyy myös muita. Älä ihmeessä kärsi ku apua on, jos vaan siis ne auttaa.
Me ollaan kerrottu molempien vanhemmille ja mä yhelle kaverille ja siskolle ja muut saa tietää toivottavasti aikasintaan viikon päästä ku on eka neuvola ja jos vaan sydänäänet kuuluu, mielellään salaisin ekaan ultraan.
Tuulisia illanjatkoja helminauhalaisille
Emylis ja salamatkustaja nro 9+6 (jippii huomenna tasa 10)
Minä ja moni muu niin toivottiin, että kaikki menis hyvin loppuun asti..!
Jaksamista!!
Emylis(?):
Kiitos vinkistä! Luulin ihan että mitään lääkettä ei saa ottaa ja tää alkaa käydä jo tuskalliseks nenälle, päälle ja alavatsalle kun kokoajan täytyy aivastella!
Googletin zyrtecin ja löysin jonkun tohtorin sivut, missä oli lähes jokaisen reseptivapaan lääkkeen kohdalla, että vältettävä käyttöä raskausaikana, mutta yksi nimi oli ilman varoitusta; Senirex!
..Tää menee heti aamulla lujaa apteekkiin!!!
Karoli: Hienoa että kaikki hyvin :) :)
MamaPooh:ille samat sanat, ihanaa että ultrassa ihana näky :)
Kamala neuvolantäti :/
Peukut ja varpaat pystyssä tehohoidossa olevalle lapsoselle :)
Me ollaan lörpötetty raskaudesta tosi monelle :/
Sinänsä kiva että oon yksityisyrittäjä - ei oo paineita työnantajasta :D
Nunu77: Tervetuloa ja multa saa reseptejä! :)
Kerrot vaan allergiat ja tarpeet niin katson löytyykö - jos ei, sävelletään jotain :)
Neliinalle pahoittelut jos en ole laittanut :(
Vaikka mitä vielä olisi, mutta pitää valmistautua miehen serkun häihin lähtöön.
(.) voi ihan ok.. vähän väsymysta ja mahakipua :(
Hyvää viikonloppua kaikille :)
Repo ja Wilson tasan 8