Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri reissannut koko kesän ympäri Suomea ja nyt jeesustelee koronasta

Vierailija
09.08.2020 |

FB-sivunsa on täynnä jotain "eikö ihmiset ajattele yhtään", vaikka itse on matkustellut koko kesän. Ärsyttää ihan kympillä, että hänen mielestään on ilmeisesti muiden tehtävä torjua korona, ei hänen. Pakko varmaan poistaa kavereista etten suutuksissani kommentoi rumasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet ihana ihminen

Vierailija
2/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mielensäpahoittajia liikkeellä. Ympäri Suomea reissaaminen ei automaattisesti tarkoita mitään holtitonta koronakäyttäytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän näitä on. Omassa feedissä nähty mm. kuinka muiden liikkumista juhlissa ja ravintoloissa haukutaan, mutta se oma reissu katsomaan tutun keikkaa onkin tuikutarpeellinen. Saati ne ihmiset jotka käyvät isoissa järjestetyissä tapahtumissa, paitsi siinä mitä hän itse on järjestämässä-

Vierailija
4/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme mielensäpahoittajia liikkeellä. Ympäri Suomea reissaaminen ei automaattisesti tarkoita mitään holtitonta koronakäyttäytymistä.

Ravintolat, hotellit, huvipuistot täynnä porukkaa ei ole riski? Onhan noista tulleista tartunnoista ollut uutisia jo ties miten. Eikä siinä mitään jos siltä tuntuu, mutta ihan turha silloin syyttää muita heidän matkailustaan, kun on itse tehnyt ihan samaa.

Vierailija
5/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SO? Olen itsekin reissannut jo viimeivuoden lopusta koko ajan ympäri maailmaa, ei se silti sitä tarkoita että nuolen oven kahvoja ja pussailen tuntemattomia .

Vierailija
6/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SO? Olen itsekin reissannut jo viimeivuoden lopusta koko ajan ympäri maailmaa, ei se silti sitä tarkoita että nuolen oven kahvoja ja pussailen tuntemattomia .

Mutta onko somesi täynnä jeesustelua siitä kuinka muiden ei tulisi matkustaa? Siitä tässä on kyse.

Vierailija
7/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yksi sukulainen tekee samaa, liehuu ympäriinsä ympäri Suomea ja muka niin tärkeänä torjunut koronaa:p eikä häntä tietenkään itsesään pelota tartunta itselleen, halua vain suojella muita. Joopajoo, tuon ihmisen todellisen luonteen tietäen olisi täydessä paniikissa jo pienistäkin oireista ja "kuolemassa"(vaikkei olisikaan, terveenä vaan helppo esittää rohkeaa ja kuolema apelkäämätöntä;) eikä piittaa yhtään vaikka tartuttaisi kaikki ympäriltään. Toinen taas yhä pitää koko koronaa jonain huijauksena jota ei siis edes ole. Hyvin raskasta ja käsittämätöntä seuraa molemmat, vältän ja suosittelen samaa!

Vierailija
8/8 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat, hotellit, huvipuistot täynnä porukkaa ei ole riski? Onhan noista tulleista tartunnoista ollut uutisia jo ties miten. Eikä siinä mitään jos siltä tuntuu, mutta ihan turha silloin syyttää muita heidän matkailustaan, kun on itse tehnyt ihan samaa.

Älä vaan aloituksessa kerro kaikkea. Itse ajattelin ympäriinsä reissaamisen asuntoautolla ajeluksi ja paikkojen katseluksi. Ruokakaupassa käynnit ainoat ihmiskontaktit sisätiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän