Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mullisti tämän introvertin seuranhaun

Vierailija
08.08.2020 |

Luulin etten kelpa kenellekään. Nyt treffikutsuja satelee. Ja mukavia miehiä olen tavannut. Älkää turhaan pelätkä tinderiä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😃😃😃

Vierailija
2/15 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miesintrovertti saisi seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sitä pääsee treffeille netistä, vaikka olisi kuinka paska...

Vierailija
4/15 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😊

Vierailija
5/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule takaisin, kun olet parisuhteessa.

Vierailija
7/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhhah!

Vierailija
8/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Mä en uskalla. Olen katsonut niitä muiden naisten naamoja siellä, ja mun naamassa on jotain todella outoa/väärää verrattanu niihin. En edes ymmärrä. Tuntuu että Tinder-miesten naamat näyttää enemmän mun naamalta kuin Tinder-naisten, vaikka olen nainen. Sen kyllä tietäisi, että jos joku mies sopisi mun kanssa tapaamisen, niin se ajattelisi itsekin, että kokeileepa saako edes rumalta. Ja minulta ei siis saa, koska yhdyntä ei onnistu. En tiedä miksi kukaan haluaisi olla mun kanssa niin että oikeasti välittäisi. Yksin kai se on oltava.

Vierailija
9/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla vaikka millainen kuvatus ja silti saada aina tarvittaessa seksiä 😌

Vierailija
10/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu!

Mä en uskalla. Olen katsonut niitä muiden naisten naamoja siellä, ja mun naamassa on jotain todella outoa/väärää verrattanu niihin. En edes ymmärrä. Tuntuu että Tinder-miesten naamat näyttää enemmän mun naamalta kuin Tinder-naisten, vaikka olen nainen. Sen kyllä tietäisi, että jos joku mies sopisi mun kanssa tapaamisen, niin se ajattelisi itsekin, että kokeileepa saako edes rumalta. Ja minulta ei siis saa, koska yhdyntä ei onnistu. En tiedä miksi kukaan haluaisi olla mun kanssa niin että oikeasti välittäisi. Yksin kai se on oltava.

Olet friikki, mutta tässä puhuttiin introverteistä joka on ihan normaali luonteenpiirre.

Vierailija
11/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla vaikka millainen kuvatus ja silti saada aina tarvittaessa seksiä 😌

Ei se mahdollisuus seksiin ilahduta, jos ei halua pelkkää seksiä, jossa on vain kuvotus sen toisen mielestä ja kaiken lisäksi vain runkkuväline, mitätön pois heitettävä roska. Siitä tulee vain paha olo. Mutta ilmeisesti joillekin seksi on aina kiva asia, vaikka se olisi kylmää toisen hyväksikäyttämistä.

Vierailija
12/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu!

Olet friikki, mutta tässä puhuttiin introverteistä joka on ihan normaali luonteenpiirre.

Friikki on haukkumasana. Miksi haukut toista ihmistä netissä? En ole tehnyt sulle mitään pahaa.

Vierailija
13/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet treffaillut miehiä tinderin kautta ja aika seksinnälkäisiä ovat. Mutta toisaalta eihän tämä oikeastaa poikkea vanhoista kirjeenvaihtojutuista....asiaan mennään vaan paljon nopeammin eikä tarvitse kuvia kehitellä. 

Vierailija
15/15 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisin kuvani muutaman kerran beautyfiltterin läpi ja tuloksena oli valtavan pitkät silmäripset omaava, suuria silmiään raukeasti sulkeva ovaalikasvoinen Disneyn animaation perhonen. Mut menettelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän