Nainen, voisitko seurustella itseäsi 20cm lyhyemmän miehen kanssa
Itse en. Joku alle 180 senttinen mies olisi dealbreaker.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti joku ei seurustelisi muuten täydellisen kanssa joka olisi esim. 20 cm väärän kokoinen?!!
Olisi huikea luonne, mielenkiintoinen työ & koulutus, kiva kaveripiiri ja sukulaiset yms. mutta ei, kun se on 20 cm väärän pituinen...
Ihanko oikeasti joku valitsee kumppaninsa sen mukaan onko tällä mielenkiintoinen työ ja kivat kaverit ja sukulaiset???
Kyllä ainakin ennemmin kuin pituuden. Iso osa elämästä menee töissä ja loput sitten kavereiden/sukulaisten parissa. Jos nuo on huonossa jamassa, säteilee se helposti kaikkeen muuhunkin kuten mielialaan.
Vierailija kirjoitti:
En koska sen pituinen olisi luultavasti noin 10-vuotias keskimäärin. Tietysti on näitä lyhytkasvuisia ihmisiä mutta tässä kai kuitenkin oli kyse ns. normaalimittaisista.
Lyhytkasvuisuuden määritelmään kuuluu tuollainen pituus, eli 145 cm mies ON lyhytkasvuinen.
165 cm mies taas on "normaali" tuon asian suhteen, mutta harva nainen on 185 cm tai yli.
Jos äijä kaikin puolin muuten mukava ja pitää huolen hygieniastaan niin mikä jottei. Tuollaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä.
Siis sellaisen jolla olisi joku kehityshäiriö. Usein lyhytkasvuisilta löytyy kaikenlaisia fyysistä ongelmaa niin tuskin.
En todellakaan.
Olen kyllä seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa (2 eri), mutta pituuteni oli molemmille niin suuri ongelma että enää en kelpuuta lyhyempiä.
Periaatteessa joo, jos muuten täydellinen.
Olen 170 cm enkä edes huomioi alle 175 cm miehiä. Miehen pitää olla minua muutaman sentin pidempi.
En.. mies olisi 148cm. Oma mieheni on 190cm pitkä
Ei kiinnosta. Pärjään mieluummin vaikka ylsin sinkkuna.
Ai että mies olisi 143cm pitkä? Ei kiitos!